bluesman Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg bruker Cakewalk Sonar. Musikk program som tar opp 100% CPU load når jeg kjører det. Er det noen som har en link til et program, utility som jeg kan begrense hvor mye CPU load musikk programmet mitt får ha?? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Det er kanskje ikke det du er ute etter, men du kan sitte priority level i taskbar til et lavere nivå. Da vil ihvertfall ikke cakewalk ta resurser fra andre programmer som trenger CPU mer. Det fungerer flott til de fleste situasjoner. Sitter du det til det lavest nivået vil f.eks. cakewalk BARE ta CPU-cycles hvis det er ingen andre prosesser som trenger dem (ingen vits å la CPU gå på tomgang heller tross alt). -Stigma Endret 15. november 2004 av Stigma Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Takk for svar Stigma, ja, jeg er klar over muligheten jeg har til og sette priority level i taskbar til et lavere nivå, men dette hjelper ikke. Programmet tar fremdeles 100% CPU. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Og det er også normalt, så lenge det ikke er andre programmer som også spør etter CPU ressurser. Mener du at cakewalk fremdeles blokkerer for andre programmer etter du setter prioriteten på laveste? -Stigma Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Nei, cakewalk blokkerer ikke for andre programmer, det tar alt tilgjengelig CPU kraft som er igjen. CPU meteret i Cakewalk viser bare 1-5% CPU load. Endret 16. november 2004 av bluesman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå