Gå til innhold

Fikk melding om innrullering i dag!

Aleksander-

Anbefalte innlegg

Er det slik at jeg som er tjenesteudyktig får utdelt våpen og uniform og blir beordret ut for å forsvare mine undertrykkere med mitt liv den dagen svenskene kommer?

Er det død som er straffen for desertering og foræderi i våre dager?

Forederi i kamp (landssvikeri) har muligens dødstraff enda (hvis landet er i krig) hvis jeg ikke tar helt feil..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det slik at jeg som er tjenesteudyktig får utdelt våpen og uniform og blir beordret ut for å forsvare mine undertrykkere med mitt liv den dagen svenskene kommer?

Forederi i kamp (landssvikeri) har muligens dødstraff enda (hvis landet er i krig) hvis jeg ikke tar helt feil..

Da tar du feil, dødstraff er avskaffet hær i landet. Både i krig og fred.

Men vis du deserterer i krig så vil du vite resten av livet at du er en feiging.

Lenke til kommentar
jeg vil i militæret men tviler litt på hvordan det fungerer.

er veldig plaget av pollen allergi, så hvordan blir det når jeg skal ligge i gresset?

Plages du med allergier kan du bli fritatt. Det ble en kompis av meg, iallefall.

vil inn i militæret alt i alt, så får se hvordan det går.

Lenke til kommentar

Da tar du feil, dødstraff er avskaffet hær i landet. Både i krig og fred.

Men vis du deserterer i krig så vil du vite resten av livet at du er en feiging.

Jeg er ikke enig. Man skal være tøff hvis man står for det man tror på når man har 4 millioner mot deg som forventer noe annet.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke enig. Man skal være tøff hvis man står for det man tror på når man har 4 millioner mot deg som forventer noe annet.

Er garantert ingen som liker å krige, men noen "gjør det de må gjøre", andre stikker av og lar de andre ta støyten...Skikkelig tøfft! :thumbdown:

Kom ihvertfall ikke å klag etter at ivan eller fritz har tatt over landet og tvinger deg til å plukke poteter og kål hver dag fra 06:00 til 21:00.... :ermm:

Lenke til kommentar

Er garantert ingen som liker å krige, men noen "gjør det de må gjøre", andre stikker av og lar de andre ta støyten...Skikkelig tøfft! :thumbdown:

Kom ihvertfall ikke å klag etter at ivan eller fritz har tatt over landet og tvinger deg til å plukke poteter og kål hver dag fra 06:00 til 21:00.... :ermm:

Jeg har ikke sagt hva jeg tror på, og hvis du blindt gjør det staten forteller deg, bare fordi du ble født hvor du ble født, så fortjener du intet mindre enn å plukke kål og poteter til du dør. Det er folk som deg som er grunnen til krig og elendighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...