covah Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Og til deg som sa at det sikkert ble oppvask og slike ting, så fikk jeg opplyst at de tar ut folk med utdanninga til slike ting. dvs. kokker til mat og oppvask, elektrikere til strøm og ledninger, IT-folk som meg til IT-relatert.. Nåja, da jeg var i forsvaret i 93/94, kom de fleste i troppen rett fra videregående. Untatt 2. En var utdannet kokk, og han andre rørlegger. Han som var utdannet kokk ble rørlegger i forsvaret, mens han som var rørlegger i det sivile ble kokk i forsvaret. Forsvaret = norges største barnehage (men jeg ville ikke ha vært forruten). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Kanskje de tror jeg er dø hvis jeg ikke sender noe svar, så slipper jeg militæret. Yes! Ny plan! Det er min plan også. Jeg dukker ikke opp på sesjon før politiet står på døra. Kanskje. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Fikk brevet på mandag/tirsdag. Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Nokon som ikkje har fått innkalling endå? Eg er født i januar, og har ikkje fått endå innkalling til sesjon endå. Dei fleste andre eg kjenner har fått.... ikkje det at eg har så veldig lyst på innkalling då... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Nokon som ikkje har fått innkalling endå?Eg er født i januar, og har ikkje fått endå innkalling til sesjon endå. Dei fleste andre eg kjenner har fått.... ikkje det at eg har så veldig lyst på innkalling då... Du tilhører antageligvis neste års kull. Edit: Heh: Født i januar 1987 eller 1988? Endret 18. november 2004 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Nokon som ikkje har fått innkalling endå?Eg er født i januar, og har ikkje fått endå innkalling til sesjon endå. Dei fleste andre eg kjenner har fått.... ikkje det at eg har så veldig lyst på innkalling då... Du tilhører antageligvis neste års kull. Edit: Heh: Født i januar 1987 eller 1988? Nei... er fødd i 1986... er ikkje heilt sløv heller... Er ferdig med allmennfag til sommaren... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Nei... er fødd i 1986... er ikkje heilt sløv heller... Er ferdig med allmennfag til sommaren... Kryss fingrene og håp du er glemt. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ok, BA1, her er saken: Du vil i militæret. Jeg vil ikke i militæret. Her er løsningen: Vi bytter navn. Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ok, BA1, her er saken:Du vil i militæret. Jeg vil ikke i militæret. øh... las du posten min? For å sitere meg sjølv: ...ikkje det at eg har så veldig lyst på innkalling då... Det eg lure på er kor lenge eg kan vente før eg kan sleppe jubelen laus... hehe viss eg først skal inn så kan det jo kanskje hende at eg klarer å smiske til meg toppidrettsstatus... har høyrt at det er lett å få perm då Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Å ja, leste feil. Får skaffe meg et falsk ID-kort å vise politiet når de kommer på døra, så tror de nok at jeg ikke er den tufsen som skulle møtt opp. Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Haha. Til dere som tenker på å bruke hasj som unnskyldning for å slippe. Det funka ikke for meg. Hadde vel røyka sammenhengende et par måneder da jeg møtte opp på sesjon, så urinen min var vel ganske "saturated" med THC. :!: Anyways, sesjons legen bare lo av meg da han kikka på papirene mine, der jeg hadde skrevet at jeg røyka hasj i rubrikken for rusmiddler. I tilegg slang jeg på litt ekstra om at jeg slet med depresjoner etc.. Han sa noe sånn som at "hasj er greit, men alkohol er farlig!". Sarkastisk seff. Drakk ikke noe særlig på den tiden, så jeg hadde utelatt det i papirene. Skikkelig glad' klar, han legen ja. Nærmest bønnfalt meg om joine. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg fikk i går.Jeg har funnet på noen ting for å prøve å slippe. 1. Stå fram som homofil. 2. Dra på meg en eller annen fæl sykdom. 3. Konvertere til en eller annen sykreligion som forbyr meg å gå i militæret. 4. Være generelt udugelig. 5. Si at jeg har sosialangst. 6. Bli amerikansk statsborger (fadern er amerikans, så det funker sikkert flott) eller røyka hasj i pausen, ta pisseprøven og deretter legge ut under intervjuet om fordelene ved det... Tar mindre tid en det andre tullet Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Nåja, da jeg var i forsvaret i 93/94, kom de fleste i troppen rett fra videregående. Untatt 2. En var utdannet kokk, og han andre rørlegger. Han som var utdannet kokk ble rørlegger i forsvaret, mens han som var rørlegger i det sivile ble kokk i forsvaret. På den måten blir det militært ordentlig og oversiktlig. Var noe slikt Arve Opsahl sa i den norske komedien Operasjon: Løvsprett fra 1962. Så den da jeg var i militæret. Lo hysterisk, alt det teite med militære som de gjorde narr av 1962, fantes i år 2000 Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Spis 1 kg med valmuefrø før pisseprøven Eller så gjør du slik som meg: 1. Stryk på alle prøvene (stridsmelding, avstandsbedømmelse etc...) 2. Når du til slutt blir kalt inn på kontoret pga at du er så udugelig så sier du at du gjør ditt beste. 3. Få kongestilling. Var velferdsassistent, 1 uke på en uke fri. Brukte 50% av denne tiden til å se på tv/spille/handle, 30% på å sove og 20% på å spise. Edit: når jeg tenker på det så er det merkelig at jeg ikke ble feit når jeg var "Inne". Var forresten 1 gang i treningshallen, men det var for å hente en DVD spiller. Endret 19. november 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Spis 1 kg med valmuefrø før pisseprøven En tanke tørt kanskje? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Spis 1 kg med valmuefrø før pisseprøven En tanke tørt kanskje? Du blir tatt for å være narkis Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hva må man gjøre for å kunne bli skarpskyter? Har litt Jackson blod Lenke til kommentar
nord Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 jeg vil i militæret men tviler litt på hvordan det fungerer. er veldig plaget av pollen allergi, så hvordan blir det når jeg skal ligge i gresset? Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Er det slik at jeg som er tjenesteudyktig får utdelt våpen og uniform og blir beordret ut for å forsvare mine undertrykkere med mitt liv den dagen svenskene kommer? Er det død som er straffen for desertering og foræderi i våre dager? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 jeg vil i militæret men tviler litt på hvordan det fungerer.er veldig plaget av pollen allergi, så hvordan blir det når jeg skal ligge i gresset? Jævlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå