mad_man@work Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 [quote]Jeg fikk, og jeg SKAL i militæret, bare puddinger og blautfisker som ikke drar. [/quote] Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Eller så har mange bedre ting å finne på enn å fly rundt og leike med pistoler og gevær.. Sjelden derfor folk skipper militæret. De fleste som gjør det synes det høres stress ut, og orker ikke anstrenge seg fysisk over lengre tid. Liker seg bedre forran f.eks. pc'n med grandisen og colaen på bordet Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Tenkte da hovedsaklig på utdanning.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 dere har gått av militæret Er det VIRKELIG mulig !? Du har da goth av det, da Jeg har fått innrullering, men tror kanskje allergien kan redde meg unna Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Tror ikke de vil ha meg Er vel 2 år siden jeg var på sesjon, men jeg har ikke hørt ett kløyva ord. . . Det har ikke noe å si, var 17 eller 18 når jeg var på sesjon. Ble innkalt etter jeg hadde blitt 20... Alle har godt av et år inne, det er faktisk mye moro også. Ikke bare helvete. Men det er bare en ting mann må lære seg med en gang. TTT = Ting Tar Tid Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Fikk i dag jeg, men tenkte å kutte av meg hendene. Hva skal de med en som ikke kan holde et våpen i militæret? Kan heller ikke skrelle poteter, så tenkte at det var verdt et forsøk å møte opp uten hender. Men det forhindrer meg også å skrive på tastaturet, dessverre. I konfirmasjonstiden sa kateketen at man bare kunne si "nei" hvis man ikke ville i militæret, er det et faktum? Han selv ville ikke, men han måtte sitte i politiavhør i flere timer. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Jeg. Edit: I går... Endret 16. november 2004 av Cheezcake Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) tror jeg fysik kommer til og trenge og gå et år i hæren, på grunn av vekten min OG MANGEN PÅ KONDIS Endret 16. november 2004 av MagE Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Tror ikke de vil ha meg Er vel 2 år siden jeg var på sesjon, men jeg har ikke hørt ett kløyva ord. . . Slipper jeg unna hvis jeg leker kommunistjævel? Ellers så holder det vel at jeg er pasifist, tja. Kanskje siviltjeneste er litt artig? Hmm. Endret 16. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 fikk dumt brev i dag jeg og i militæret skal jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 For å slippe å stresse med å dimme, kan du bare si at du ikke klarer å pisse på kommando. Bare ikke piss i glasset du får utdelt. Eventuelt sleng på at du har prøvd hasj en gang i tiden. Jeg for min del gleder meg til militæret. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg er i tvil om hva jeg skal gjøre... Så, hw.no, dere er fri til å komme med innspill om min verneplikt:P Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Eller så har mange bedre ting å finne på enn å fly rundt og leike med pistoler og gevær.. Om det er å fly rundt med pistoler og leke kan faen meg diskuteres. Er hard trening, og nyttig trening, mange muligheter for å ta utdanning i militæret. Og jo færre som joiner militæret jo færre er det som er istand til å forsvare vårt fedreland. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Alle gutter som er født i 87 sånn ca fikk vel i går? Jeg vikke. Skal bli barnehageonkel og fortelle barna om CS. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 For å slippe å stresse med å dimme, kan du bare si at du ikke klarer å pisse på kommando. Bare ikke piss i glasset du får utdelt. Eventuelt sleng på at du har prøvd hasj en gang i tiden. Jeg for min del gleder meg til militæret. Er vel bare å fyre deg en rev noen dager før du skal da? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Og jo færre som joiner militæret jo færre er det som er istand til å forsvare vårt fedreland. ...og jo lenger folk tenker på den måten, jo lenger vil folk måtte forsvare sitt fedreland... Lenke til kommentar
pulings Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 allerede vært på sesjon.. Ble tjenestedyktig Men felt-udyktig (pga. synet mitt) Da sa de at det ble 99% innen IT der, siden jeg utdanner meg innen det.. det er kos.. hei, hvor dårlig syn har du? jeg har selv -3 på den ene øyet og -2,75 på den andre... jeg håper virkelig dette ikke gjør slik at jeg ikke kan bli fallskjermjeger som jeg alltid har hatt lyst til å bli hilsen en "bekymret" "forhåpentligvis" "fallskjermjeger" Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg skal på sesjon den 30/11, og vet at jeg mest sannsynlig er tjeneste-udyktig, i alle fall i felten. Kanskje det blir IT på meg også? BTW; trenger jeg gymtøy til den der løpeprøven? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå