Gå til innhold

Fikk melding om innrullering i dag!

Aleksander-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller så har mange bedre ting å finne på enn å fly rundt og leike med pistoler og gevær..

Sjelden derfor folk skipper militæret. De fleste som gjør det synes det høres stress ut, og orker ikke anstrenge seg fysisk over lengre tid. Liker seg bedre forran f.eks. pc'n med grandisen og colaen på bordet ;)

Lenke til kommentar
Tror ikke de vil ha meg :)

Er vel 2 år siden jeg var på sesjon, men jeg har ikke hørt ett kløyva ord. . .

Det har ikke noe å si, var 17 eller 18 når jeg var på sesjon. Ble innkalt etter jeg hadde blitt 20...

Alle har godt av et år inne, det er faktisk mye moro også. Ikke bare helvete. Men det er bare en ting mann må lære seg med en gang. TTT = Ting Tar Tid ;)

Lenke til kommentar

Fikk i dag jeg, men tenkte å kutte av meg hendene. Hva skal de med en som ikke kan holde et våpen i militæret? Kan heller ikke skrelle poteter, så tenkte at det var verdt et forsøk å møte opp uten hender.

Men det forhindrer meg også å skrive på tastaturet, dessverre.

I konfirmasjonstiden sa kateketen at man bare kunne si "nei" hvis man ikke ville i militæret, er det et faktum? Han selv ville ikke, men han måtte sitte i politiavhør i flere timer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

For å slippe å stresse med å dimme, kan du bare si at du ikke klarer å pisse på kommando. Bare ikke piss i glasset du får utdelt. Eventuelt sleng på at du har prøvd hasj en gang i tiden.

Jeg for min del gleder meg til militæret.

Lenke til kommentar
Eller så har mange bedre ting å finne på enn å fly rundt og leike med pistoler og gevær..

Om det er å fly rundt med pistoler og leke kan faen meg diskuteres. Er hard trening, og nyttig trening, mange muligheter for å ta utdanning i militæret. Og jo færre som joiner militæret jo færre er det som er istand til å forsvare vårt fedreland.

Lenke til kommentar
For å slippe å stresse med å dimme, kan du bare si at du ikke klarer å pisse på kommando. Bare ikke piss i glasset du får utdelt. Eventuelt sleng på at du har prøvd hasj en gang i tiden.

Jeg for min del gleder meg til militæret.

Er vel bare å fyre deg en rev noen dager før du skal da?

Lenke til kommentar
allerede vært på sesjon.. :thumbdown:

Ble tjenestedyktig :thumbdown:

Men felt-udyktig :)

(pga. synet mitt)

Da sa de at det ble 99% innen IT der, siden jeg utdanner meg innen det.. det er kos..

hei, hvor dårlig syn har du? jeg har selv -3 på den ene øyet og -2,75 på den andre... jeg håper virkelig dette ikke gjør slik at jeg ikke kan bli fallskjermjeger som jeg alltid har hatt lyst til å bli

:thumbdown::nei::hrm::ermm::cry::dontgetit::mad::no::(

hilsen

en "bekymret" "forhåpentligvis" "fallskjermjeger"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...