Aleksander- Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hvem andre fikk brev i posten i dag? Lenke til kommentar
thingul Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg fikk i forrige uke Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 allerede vært på sesjon.. Ble tjenestedyktig Men felt-udyktig (pga. synet mitt) Da sa de at det ble 99% innen IT der, siden jeg utdanner meg innen det.. det er kos.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg fikk i går. *Ignorere brevet* Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg fikk i går. Jeg har funnet på noen ting for å prøve å slippe. 1. Stå fram som homofil. 2. Dra på meg en eller annen fæl sykdom. 3. Konvertere til en eller annen sykreligion som forbyr meg å gå i militæret. 4. Være generelt udugelig. 5. Si at jeg har sosialangst. 6. Bli amerikansk statsborger (fadern er amerikans, så det funker sikkert flott) Lenke til kommentar
Irons Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Kom igjen nå pyser, dere har gått av militæret Jeg selv "skulka" unna 3 inkallinger nå, og siden har jeg ikke hørt noe.. Mine grunner var: første gang: skole, eller lærling (som jeg aldri var) andre gang: Barn tredje gang: opperete begge hendene... Neste gang reiser jeg, så sant ikke jobben stopper det da.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Tror ikke de vil ha meg Er vel 2 år siden jeg var på sesjon, men jeg har ikke hørt ett kløyva ord. . . Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Var i oppklaringss eskadronen, drit kult. Ambefales serkt Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Har nettopp vært jeg. Fikk 9'ere på alt, unntatt Allmenn fysikk, pga litt overvekt Søker forøvrig om siviltjeneste Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Jeg, tro det eller ei, gleder meg faktisk til militære, tenkte jeg skulle søke om noe sykt som fallskjermjeger Bare får å gjøre noe annerledes et år... Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg, tro det eller ei, gleder meg faktisk til militære, tenkte jeg skulle søke om noe sykt som fallskjermjeger Bare får å gjøre noe annerledes et år... Da må du ha utdanning. og Det heter Kommando jeger. (tror jeg) Lenke til kommentar
mad_man@work Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) allerede vært på sesjon.. Ble tjenestedyktig Men felt-udyktig (pga. synet mitt) Gratulerer, du blir sikkert fax assistent eller noe. KJEMPEmoro å sitte på ræva hver dag å vente på at det kommer en fax inn. Eller kanskje du er griseheldig å havner på kjøkkenet der de putter alle som ikke kan brukes i felten...Altså: Stå å vaske opp etter x antall personer hver dag! QUOTE (alex503 @ 16/11/2004 : 10:51) Jeg, tro det eller ei, gleder meg faktisk til militære, tenkte jeg skulle søke om noe sykt som fallskjermjeger Bare får å gjøre noe annerledes et år... Da må du ha utdanning. og Det heter Kommando jeger. (tror jeg) Skal du bli marinejeger trenger du ikke dette(vet ikke sikkert hva fallskjermjeger krever), men det lønner seg å ihvertfall ta førstegangstjenesten først. Gjerne ta befalskolen....Jeger er ikke noe du bare "blir for moro et år", det er knallhardt arbeid....Har du ikke en _svært_ godt fysik og jernvilje kan du drite i det....Sjekk for øvring marinejeger.no Endret 16. november 2004 av mad_man@work Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg fikk også brev om vernepliktig militærtjeneste i går. *Glede seg* Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 jeg fikk også.. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Suck it up marine! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) dere har gått av militæret Er det VIRKELIG mulig !? Ontopic: Fikk brevet i dag. Siden jeg er tysk statsborger (og norsk) så tror jeg ikke at jeg blir kalt inn.. statssikkerthet elno Endret 16. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg fikk, og jeg SKAL i militæret, bare puddinger og blautfisker som ikke drar. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Eller så har mange bedre ting å finne på enn å fly rundt og leike med pistoler og gevær.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå