glufsa1 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) her er alle kompoenter du trenger til et bra anlegg: dette er anlegget til en kompis av meg...dette er seriøst et BRA anlegg! tuner:sony.no cd-spiller:sony.no md-spiller:sony.no receiver:sony.no prisene er fra ljudia.no: cd-spiller:1300...md-spiller:1800...tuner:1600...receiver:5500. Endret 15. november 2004 av glufsa Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ehh.. ok? Litt smør på flesk med tuner til en reciever kanskje. Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hva er definisjonen på bra? er det det samme som bra nok? Lenke til kommentar
glufsa1 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 dette anlegget er mye bedre en bra nok...alt av høyttalere står som et annet topic av pluggen. dette er et anlegg som speller som et uvær! Lenke til kommentar
glufsa1 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 den tuneren dere maser om har han hatt fra før han kjøpte den receiveren! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Takker for støtten fra glufsa er veldig godt fornøyd me anlegget mitt... Spesielt godt fornøyd er jeg me Koda'ene mine... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 her er alle kompoenter du trenger til et bra anlegg: dette er anlegget til en kompis av meg...dette er seriøst et BRA anlegg! tuner:sony.no cd-spiller:sony.no md-spiller:sony.no receiver:sony.no prisene er fra ljudia.no: cd-spiller:1300...md-spiller:1800...tuner:1600...receiver:5500. Ikke for å være frekk.Men hvis du og kompisen din mener at det der er et "seriøst BRA" anlegg,så vet verken du eller han hva dere prater om. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Takker for støtten fra glufsa er veldig godt fornøyd me anlegget mitt... Spesielt godt fornøyd er jeg me Koda'ene mine... Hva har du egentlig å sammenligne med siden du er så strålende fornøyd med Koda? Koda er jo noe av det absolutt billigste og dårligste man får tak i! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 hvis du ikke har 50 høvdinger å bruke på høytalere, så er de mer enn bra nok til den prisen.... skal snart bygge meg et par elektrostat høytalere... Bra nok?? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Pluggen: Hva slags musikk hører du på? Vær klar over at elektrostater ikke fungerer spesielt bra til musikk med mye dynamikk. Det blir flatt, livløst og kjedelig. Jeg hørte Nightwish på Martin Logan elektrostater til en god årslønn. Musikken blir kjempeoppløst og detaljert, men manger helt dynamikk. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 er klar over det me Elektrostatene... hører ikke mye på Nightwish for å si det sånn... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 får grøsninger ned over ryggen når eg leser hvilke komponeter som blir anbefalt her , man kan da lage MYE bedre lyd til samme pris med bedrekomponenter en dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå