onkelkåre Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Sliter med at PC'en rebooter helt spontant uten at jeg gjør noe spesielt. Sitter på en: P4 Prescott 2.8ghz Corsair 512mb XMS 3200-LL Radeon 9600 PRO Har 1 IDE 3,5 disk, 1 CD-Rom og 1 Diskettstasjon. Kjører en 400W NorthQ PSU Kjøpte meg ny PSU fordi jeg trodde det kanskje var problemet, men det viste seg å være feil. Burde heller ikke være varme, for dette skjedde også nå, straks etter jeg installerte XP (15 min i windows ca). Noen som har peiling? Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nei desverre En kammerat av meg har samme problemet! (slo seg av når han holdt på å formatere en gang også ) Det kan være minnet som er ustabilt eller er en dårlig match til hovedkortet! Kan være så mangt Lenke til kommentar
onkelkåre Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Ufattelig frustrerende ! Håper det er noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kan kanskje prøve å laste ned siste Bios. Hva slags hovedkort har du ? Lenke til kommentar
flai Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har det jeg og, skjer sjeldent men av og til, problemet ligger i hovedkortet tror jeg. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Du / dere får starte med elimineringsmetoden Last ned memtest86, og sjekk om minnet er i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå