Janock Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Vi har fått en tilsynelatende konge oppgave på skolen i norsk: vi skal skrive en novelle eller artikkel med et valgfritt tema/handling, mao vi kan skrive så og si hva vi vil! Problemet med en slik oppgave er at jeg ikke har peiling på hva jeg vil skrive om , og derfor lurer jeg på om det er noen som har et forslag eller to om hva jeg kan skrive om. Som sagt, alt er lov Lenke til kommentar
Pels Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 skriv om pc'er eller noe relatert med data :!: Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Skriv en artikkel der du drøfter medias påvirkning i dagens samfunn. Her kan du ta med alt fra dataspill & voldsfilmer til dokumentarer som Fahrenheit 9/11 og medias fokusering på krig og elendighet i verden. Lykke til! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 skrev en anmeldelse av The Wall jeg, fikk 5 Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Skriv en artikkel om kommunikasjon over internett (email, instant-messengers, forum, etc), og hvilken og hvor stor rolle internett spiller i hverdagen. Se en simpsons/futurama/*-episode, og skriv en novelle basert på den. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Skriv en erotisk historie om 2 unge jenter. Lenke til kommentar
Janock Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Skriv en erotisk historie om 2 unge jenter. :!: Mange gode forslag her, setter veldig stor pris på d Endret 16. november 2004 av Janock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå