The-Chef Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg har store problemer med Brennen min Jamaha 16x Scsi Det som er det sesielle er at den funker noen gang mens andre ganger funker den ikke i det hele tatt. Bruker Nero Feil meldingen jeg får er: "error culd not follow track" "cluld not preform fixsation" Den bynner liksom ikke å brenne på platen (kan bruke samme platen til å brenne på nytt) Har prvøvd kanske mange ting for å finne ut av dette: Byttet Scsi kort Byttet scsi kabel Byttet OS sjekket om jeg har for lite strøm byttet jumpere innstillinger (har prøvd alle) Sendte inn brennen men fikk til svar at det ikke var nå problem med den. Så vist du har noen ideer så venlikst del dem med meg. Lenke til kommentar
Raven Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 har du prøvd annen programvare? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Gå på yammaha sine hjemmesider og last ned siste firmware-oppdateringer. Så laste alle nye drivere til pc'en din. Driversite: http://www.guru3d.com Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Kanskje den begynner å bli sliten? Prøv en rense-CD også Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Passert under "CD, Harddisk & Lagring". :- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå