Elwiz Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hei! Jeg har et soundstorm lydkort innebygga i hovedkortet mitt. Bruker de siste driverne fra nVidia. Problemet er som følger: Får 5.1 surround i spill, men ikke i Winamp, der får jeg bare lyd i subben og fronthøytalerne har kjørt høytalerveiviseren som er med hovedkortet. og alt funker tilsynelatende bra bortsett fra i winamp. Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hmmm... 5.1 surround i Winamp....? Det er en stereo spiller, d.v.s. 2 kanaler. Det er vel som å be om surround i en stereo FM radio...... Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Let på winamp.com etter et plugin. Som Mr D sier, så er nok det meste du spiller i winamp i utgangspunktet to kanals (dvs stereo), derfor får du ikke lyd i resten av høyttalerne sånn uten videre. Endret 16. november 2004 av OBServer Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 AC3 filter for winamp.... *Bruk Google* Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Skal du ha surround på musikk? I så fall, hvorfor? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Har du funnet NvMixer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå