jentorge Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 har en 3 år gammel Presario 5385ea med P4 2.0 og 256 mb sdram. Minnet på den er angivelig pc 133. Trenger mer minne da noen i huset prøver å fly flysimulator. Skjermkortet er nVida TI200 64mb. Skjermkortet er vel ikke av det hotteste heller men under spilling blir maskina veldig treg og alt stopper nesten opp. Når simulatoren slås av så vises det en gul varseltrekant om at maskina øker størrelsen på sidevekslingsfila. Det får meg til å tro at det første som bør prøves er mer minne. MEN har hørt så mye om Compaq og at de er så finspist på minne at man bør kjøpe originalminne. Noen som vet? Lenke til kommentar
Straits Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) EDIT: Ohh Grov miss Endret 16. november 2004 av X-c@libR Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Har en eldre Presario (P3 700MHz) med orginalt 128 PC100 ram, hvor jeg puttet i to stk. (brukte) 128Mb PC133 brikker. Fungerte helt fint, selv med forskjellige produsenter på brikkene (uorginale). Fikk også oppgitt at Presario skulle ha orginal minne, men som sagt, uorginalt (og brukt) fungerte fint for meg (og sparte meg for masse kr.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå