.V. Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) -annonse slettet- Endret 16. november 2004 av Afseth Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) kan lage det hvis du lager ett ferdig design... blir html hvis jeg skal gjøre det, er egentlig ikke noe synelige forskjeller på html og css, kan ikke css helt... men ikke regn med noe veldig avanserte greier, driver bare med litt html på fritiden... edit: la til noe Endret 16. november 2004 av aklla Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 blir bare html hvis jeg skal gjøre det, er egentlig ikke noe synelige forskjeller på html og css... Joda. Om man benytter seg av CSS vil siden se proffere ut enn om du bruker HTML for å style. Man har også mye større kontroll på sluttresultatet med CSS... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 tja... hvis han har laget ett design i form av bilde, så blir det ingen forskjell... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 tja...hvis han har laget ett design i form av bilde, så blir det ingen forskjell... Vi snakket da vitterlig om HTML og CSS, eller? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) jeg kan ta ett eksempel... denne siden er laget i html, det blir ingen synlige forskjeller hvis du bruker css Endret 16. november 2004 av aklla Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jo, det gjør det. Fordi den siden du refererer til bruker html på feil måte. Ren HTML uten CSS Samme HTML med CSS Ser du forskjell? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) det KAN bli forskjell ja, men på den siden jeg viste til så er det ingen css, det som er gjort på siden du viste er bare å fjerne all css, så klart det blir STOR forskjell da... jeg snakker ikke om å lage en side som er laget for css for så fjerne css, men å lage en side for html, i html... html kan brukes istedet for css... med litt jobb kan http://www.csszengarden.com/zengarden-sample.html bli lik http://www.csszengarden.com/?cssfile=/136/136.css&page=0 uten bruk av css, men finne måter å lage det i html istedet... edit: men jeg svarte ikke på denne posten for å diskutere fordeler/bakdeler med css og html, det hører ikke hjemme her... alt som handler om bakdeler/fordeler med css og html kommer jeg ikke til å svare på mer her... Endret 16. november 2004 av aklla Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) I rettningslinjene punkt #9 står det: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Og i nettiketten: Kjøp og salg på forumet Kjøp og salg av varer er ikke tillatt på forumet. I kategorien kalt "Hjelp til kjøp/salg av PC" skal det ikke forekomme annonser. Kategorien har blitt opprettet slik at folk her kan få hjelp av andre til å se over oppsettet deres, eller for å få hjelp til prissetting på varene sine. Alle annonser vil bli fjernet umiddelbart. (og diskusjonen "validerende CSS/HTML mo ikke-validerende (CSS/)HTML" kan vi kanskje ta et anna sted.. ?) Endret 16. november 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) *slettet* Endret 16. november 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jobbannonsering stiller på lik linje med annen annonsering, så jeg stenger denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg