Instict Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Eg tvila heilt til eg såg ein dokumentar på tv.. Der kor me fekk sjå desse lysende kulene.. Og kor kjappt dei blei laga... Eg rekne med at mange av desse er laget av mennesker.. Trur ein av dei norske sirklene var tatt utav et LP cover.. OG 2stk hadde laget dette på ein natt ved bruk av ei gardinstang. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Noen som finner en bedre video av kornsirkler enn den jeg fant? Jeg fant egentlig ikek akkurat hva jeg lette etter (Postet på forrige side eller noe) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 sikkert mange som lurer på hvordan det kommer seg midt ut på jordet uten å lage spor setter seg, ja de må jo gå inn på jordet et eller annet sted, men som regel går de bare etter traktor sporene siden jordene nesten alltid er sprøytet, å da kjører man jo over jordet, så følger de de spora blir det ikke laget spor etter dem... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Godt mulig at mange av de symetriske og de geometriske er naturlig lagd. Men de som ligner på noe fjes og lignende har eg mer tro på er menneskelagd. Eg tror egentlig ingen av dem er alienlagd... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 så lenge det er et utgangspunkt er det utrolig hva mann kan lage med litt snorer å diverse.. trenger bare litt planlegging ,att det er natrulig er lite sannsynlig, har sett åkrene her som har lagt seg ned, vil ikke si det ligner på detta der nei Lenke til kommentar
Geita Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Feil tråd. 14 tegn. Endret 15. april 2006 av craaash Lenke til kommentar
raidmx Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (KoЯn)sirkler og Aliens er fett har selv vært med på å lage (KoЯn)sirkler, det blei ikke så bra akkurat.. men morrsomt var det! skal snart lage mit nye prosjekt: jeg skal ta noen isopor plater eller no å skjære ut noen såne "alien foter" så fester jeg de på skoa å går rundt i snøen med de.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Tråden er 2 år gammel, la den ligge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg