Gå til innhold

Kornsirkler og Aliens! Tror du på det?

-Teddy-

Anbefalte innlegg

Hadde de med seg kjemiske stoffer som de spredte rundt, noen lysende kuler som svevde over dem, og flettede og bøyde de kornet?

HAHA. Det er det verste pisspreiket jeg har hørt! :D

Når det gjelder "måleutstyr" så var det i hvert fall èn reportasje om et par stykker som benyttet en spesiell type linse for å klare å lage perfekte sirkler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde de med seg kjemiske stoffer som de spredte rundt, noen lysende kuler som svevde over dem, og flettede og bøyde de kornet?

HAHA. Det er det verste pisspreiket jeg har hørt! :D

Når det gjelder "måleutstyr" så var det i hvert fall èn reportasje om et par stykker som benyttet en spesiell type linse for å klare å lage perfekte sirkler.

Hehe

Bare noe jeg har lest på alle cropcircle sidene jeg harvært på. Vet ikke en dritt, bare det jeg har lest. Men du vet sikkert mye mer enn meg. ;)

Btw se på filmen i foorige post på foorige side nederst, litt over halvveis. Manipulert eller real? Sett flere slike filmer.

Lenke til kommentar

Altså, det finnes helt sikkert andre livsformer rundt omkring i universet. Men jeg tviler på at vi treffer noen av de med det første. Universet er jo ufattelig stort.

Jeg nekter iallfall å tro at kornsirkler er lagd av overnaturlige ting og tang :D

btw, er filmen Signs noe bra?

Lenke til kommentar
Altså, det finnes helt sikkert andre livsformer rundt omkring i universet. Men jeg tviler på at vi treffer noen av de med det første. Universet er jo ufattelig stort.

Jeg nekter iallfall å tro at kornsirkler er lagd av overnaturlige ting og tang :D

På en måte det jeg mener og, men vi har jo eksistert ganske lenge da, og hvis de andre kom på det statiet vi er nå for la oss si 10k år siden vil de vel kanskje ha god nok teknologi til å gjøre slike "streker" her... Men jeg vettafaen egentlig. Syns bare at det litt merkelig / lurer på hvorfor de oppstår og hvordan evt mennesker gjør det!

Lenke til kommentar

Jeg tror Ikke på at dette er menneskelaga eller et eller anna naturfenomen.. Jeg har alltid trodd på at det fantes inteligent liv utenfor jordas områder, og jeg tror at disse sirklene er mekka av noen av dem. Det finnes ikke en mulighet for at noen menn skal ha klart å lage det der. Kanskje lage det, men ikke så perfekt! Imponerende greier uansett.

Lenke til kommentar

Jeg er sikker på at på "the dark side of the moon" sitter det en gjeng aliens som røyker "alien hasj" og ler seg ihjel. Og hver jævla natt tar de seg en tur ned hit og lager sånne sirkler og så fester de sånne "directional microfones" og kameraer med en sinnsyk zoom på månen slik at de kan se hvordan folk reagere. Pluss at de har sånn oversettelses programm. Og der sitter de å ler seg halvt ihel.

Lenke til kommentar

Hvordan forklarer man at det er så mange og digre og nøyaktige kornsirkler som oppstår samtidig rundt hele verden, og om natta, når det ikke går ann å se noen verdens ting?

Det ville vel være strengt tatt nesten være mer logisk om det var aliens enn en diger konspirasjon av mennesker fra hele verden med nattkikkerter og PC'er med fraktaltegninger som holdt på med det her året rundt, utrettetelig, år etter år, og ingen vet hvem de er. Det er noen i england som har kommet frem og hevder det er dem... men alvorlig talt, hvordan skulle de skrullingene komme seg rundt hele verden på en natt, med mindre de hadde et hypersonisk romskip?

Og når de prøver å gjenskape dem er de ikke nøyaktige, det tar lang tid, det funker bare om dagen, og bare et sted i england... så så sant de ikke har en tidsmaskin...

Jeg fatter det i alle fall ikke :dontgetit: Det er åpenbart mye fake innen temaet, men til syvende og sist er det mange faktorer som er svært vanskelig å forklare.

Lenke til kommentar
Hvordan forklarer man at det er så mange og digre og nøyaktige kornsirkler som oppstår samtidig rundt hele verden, og om natta, når det ikke går ann å se noen verdens ting?

Som sagt, det er maaange grupper av folk rundt om i verden som driver med dette. Det trenger ikke engang være en gruppe. Rod Dickinson, John Lundberg og Will Russell lagde i 2001 denne kornsirkelen:

htv_top.jpg

De gjorde det om natta, brukte 4 timer på arbeidet. Det hele ble filmet av HTV. Diameteren er 240 fot.

Det ville vel være strengt tatt nesten være mer logisk om det var aliens enn en diger konspirasjon av mennesker fra hele verden med nattkikkerter og PC'er med fraktaltegninger som holdt på med det her året rundt, utrettetelig, år etter år, og ingen vet hvem de er.

Det er ingen konspirasjon. Folka er nå åpne om at det er de som gjør dette. Det er internett og lettlurte folk som skaper disse "konspirasjonene".

Er en alien-konspirasjon lettere å tro på enn en menneskelig konspirasjon? :!:

Det er noen i england som har kommet frem og hevder det er dem... men alvorlig talt, hvordan skulle de skrullingene komme seg rundt hele verden på en natt, med mindre de hadde et hypersonisk romskip?

Et par e-mailer med tegninger og venner som er med på leken? Hvilke kornsirkler er det snakk om egentlig? Har du sett bilder eller har du bare "hørt om de"? Hvilke kilder har du på at de faktisk ble laget samtidig? Ikke sluk alt du hører.

Og når de prøver å gjenskape dem er de ikke nøyaktige, det tar lang tid, det funker bare om dagen, og bare et sted i england... så så sant de ikke har en tidsmaskin...

Det tar kun et par timer å lage en avansert kornsirkel i nattemørket. Man trenger bare en tegning så kan man lage så mange identiske kornsirkler man vil. Og hvor i alle dager har du hørt at man kan kun gjenskape kornsirkler bare et sted i England? :roll:

Jeg fatter det i alle fall ikke  :dontgetit: Det er åpenbart mye fake innen temaet, men til syvende og sist er det mange faktorer som er svært vanskelig å forklare.

Skjønner at det er vanskelig å forstå når man fornekter det krystallklare.

Endret av Zyklon
Lenke til kommentar
Jeg hopper i havet hvis et par mennesker med planker klarer å lage dette over natta. Husk det er bekmørkt og de har maks med seg lommelykter. Dette må gjøres om dagen med masser av avansert måleutstyr og sannsynelig vis et helikopter for å passe på at det blir riktig.

tror nå jeg da..

Dette er en meget detaljert kornsirkel, og var nok meget vanskelig å lage, men den er fake. Om du vil se hvordan den ble tegnet så se her:

http://home.hetnet.nl/~zefdamen/Reconstruc...lhill2002en.htm

Man trenger ikke avansert måleutstyr for å tråkke ned en slik kornsirkel. En stang, tau/tråd, et skarpt sinn og planker er alt man trenger. Denne sirkelen ble laget av en gruppe fra Windmill Hill i England. De har laget mange flotte kornsirkler :yes:

Andre kornsirkler den samme gruppen har laget:

WA%20276%20Windmill%20Hill%202.jpg

2003-WindmillHillC.jpg

windmill1w.jpg

Endret av Zyklon
Lenke til kommentar

Det er ikke bare hvemsomhelst som driver med slike kornsirkler, som regel er det folk som er gode på realfag (ingeniører o.l.) som klarer å matematisk beregne hvordan figuren blir seende ut. De har med seg landmålere o.l. Det er nemlig ikke lett å koordinere på så jævlig stor skala.

Lenke til kommentar

Mange sier at den er crap, men jeg syns den er ok jeg. Last den ned og sjekk selv.

Ops, jeg mener..lei den på DVD og sjekk selv :yes:

Okei. Må vel sjekke ut den da :)

Ellers så var det 2 stk bra poster Zyklon kom med. Fikk endelig litt klarhet i dette tøvet med vesener fra det ytre rom. :)

Lenke til kommentar
Jeg hopper i havet hvis et par mennesker med planker klarer å lage dette over natta. Husk det er bekmørkt og de har maks med seg lommelykter. Dette må gjøres om dagen med masser av avansert måleutstyr og sannsynelig vis et helikopter for å passe på at det blir riktig.

tror nå jeg da..

Dette er en meget detaljert kornsirkel, og var nok meget vanskelig å lage, men den er fake. Om du vil se hvordan den ble tegnet så se her:

http://home.hetnet.nl/~zefdamen/Reconstruc...lhill2002en.htm

Man trenger ikke avansert måleutstyr for å tråkke ned en slik kornsirkel. En stang, tau/tråd, et skarpt sinn og planker er alt man trenger. Denne sirkelen ble laget av en gruppe fra Windmill Hill i England. De har laget mange flotte kornsirkler :yes:

Andre kornsirkler den samme gruppen har laget:

WA%20276%20Windmill%20Hill%202.jpg

2003-WindmillHillC.jpg

windmill1w.jpg

Mange ubalanserte streker der. Sett MYE bedre laga kornsirkler. Og ca. 80% av alle kornsirkler er menneskelaga. Resten er ikke.

Lenke til kommentar

den "circlemakers" siden som ble nevnt tidligere lager kunst og reklame.

her betalte AMD for en 10dagers reise gjennom england og usa for å lage sirkler:

corona_03.jpg

Flere her

Raket i sanden.:)

uktv_aerial_04.jpg

card_trick5_03.jpg

silbury_hill_04.jpg

honey_st_04.jpg

milk_hill_04.jpg

jeg tror på at det finnes en annen livsform der ute, men de lager IKKE sirkler i gresset.

kanskje en grønn mann eller 2 har falt i en åker, men det blir vel ikke kunst av det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Morsomt at noen lever av å lage kornsirkelreklame. Men strengt tatt er det vel ikke verre enn å bruke livet til å komme opp med slagord for Kiwi.

Lenke til kommentar
Og ca. 80% av alle kornsirkler er menneskelaga. Resten er ikke.

Og du drar statistikker, prosenter og tall ut ræva? :!:

80%...heh, sier hvem? Hva har de som fundament for slike tall?

Jeg regner også med at du kan forklare hvorfor slike kornsirkler først begynte å dukke opp på midten av 70-tallet og at de stadig blir mer avanserte. Vel...litt kult at romvesenene har blitt flinkere å tråkke i kornåkre da. Koselig for dem :roll:

Jeg regner også med at du har andre rasjonelle forklaringer i ermet og at du har gode, pålitelige kilder (nei, en side som nevner en "ekspert" uten navn som kommer med en påstand teller ikke, les om begrepet "kildekritikk").

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...