Gå til innhold

Kornsirkler og Aliens! Tror du på det?

-Teddy-

Anbefalte innlegg

Men mennesker kan da ikke gjøre noe så avansert så fort?

Hvorfor mennesker ikke gjør det:

-Store områder av korn blir FLETTET, inn i hverandre, ikke bare bøyd.

-Områder rundt og akkurat der det er stålet eller hva det var, funnet kjemiske spor av noe (Husker ikke hva det var)

-Kornet er BØYD og ikke brukket, som det ville vert om noen hadde tråkket det ned med planker, noe som har blitt gjort ved at kornet er raskt varmet opp og bøyd

-Kornet som er "brukt" lever videre

Jeg har vanskeligheter med å tro at aliens ville gjøre det, men jeg vil tro at det finnes aliens. Men hvordan forklarer dere det jeg skrev over? Eller er det bare piss som alle tror på? Noen som bare startet et rykte som har bluset opp? HVA?

BTW:

kornsirkel.jpg

(300 meter i diameter)

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv. Tviler sterkt på at alt dette er utført av mennesker. Kanskje noe av det, men ikke alt. Jeg tror menneskene har blitt påvirket av at dette har skjedd før, og at de derfor prøvd å lage slike selv, men at det kanskje er noen uvandte krefter der ute som driver med dette på heltid?! :p:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo. Ved hjelp av noe så enkelt som en helt ordinær kost og e nstang + tråd, er det null problem å lage såpass korrekte sirkler. Det skal litt planlegging til, men det lar seg gjøre. Det er også flere som har stått fram og vist fremgangsmåten, og fortalt hvor DE gjorde det, også på TV.

Lenke til kommentar

Jo. Ved hjelp av noe så enkelt som en helt ordinær kost og e nstang + tråd, er det null problem å lage såpass korrekte sirkler. Det skal litt planlegging til, men det lar seg gjøre. Det er også flere som har stått fram og vist fremgangsmåten, og fortalt hvor DE gjorde det, også på TV.

Hadde de med seg kjemiske stoffer som de spredte rundt, noen lysende kuler som svevde over dem, og flettede og bøyde de kornet?

:shrug:

Vet ikke hva jeg skal tro jeg, som dere sier er det sikkert flere som har vist det på TV osv. Men de som er menneskelaget vil JEG ikke tro at har flettede strå og er bøyde og ikke knekte.

Hvis noen har sett det på TV og blitt forklart hvordan man gjør det, kunne jeg godt tenke meg at noen sa "på en kjapp måte" hvordan de fletter kornet og bøyer det.

Jeg er egentlig åpen for nesten alle måter det kan være gjort på. Noen som finner en av de filmene jeg snakker om?

Lenke til kommentar

Jeg hopper i havet hvis et par mennesker med planker klarer å lage dette over natta. Husk det er bekmørkt og de har maks med seg lommelykter. Dette må gjøres om dagen med masser av avansert måleutstyr og sannsynelig vis et helikopter for å passe på at det blir riktig.

tror nå jeg da..

KS-2002.07.18-WiltshireUK-LG.jpg

Lenke til kommentar
Jeg hopper i havet hvis et par mennesker med planker klarer å lage dette over natta. Husk det er bekmørkt og de har maks med seg lommelykter. Dette må gjøres om dagen med masser av avansert måleutstyr og sannsynelig vis et helikopter for å passe på at det blir riktig.

Det har gått dokumentarer om dette hvor folk faktisk har gjort dette, og du får se det med egne øyne. Hva hadde vært vitsen med å bløffe om det? Disse personene med planker fikk ikke noe som helst til å lyse eller bli flettet nei, men jeg har heller aldri hørt om disse fenomenene utover det jeg har lest her nå. Det er godt mulig at plankefolka ikke har lagd alle disse utover historien, men jeg kan garantere deg at de står bak en del av nyere dato. Det er MULIG ihvertfall, men hvorvidt noen GIDDER å gjøre dette er et større spørsmål. Det er jo rett og slett drittarbeid.

Lenke til kommentar

Heh tre kamerater lagde kornsikler i en åker en sen nattestid for noen år siden..

De brukte en "kam" lignende gjenstand til å lage det med. De festet et lite jordspyd i senter, festet en vaier/tau til denne og hang festet noen tunge tepper på denne, for deretter å lage symentriske sirkler..

Det morsomme var at bonden og bondekjerringa i løpet av de kommende dagene fortale i lokalavisa at kyra hadde oppført seg så rart, melka så lite om dagen, etc osv.. :)

Lenke til kommentar

hahaha, dårlig PS

cropci3d.gif

vet ikke med dere men jeg tror at dette er menneskelagd.

aliencropcircle.gif

dere får tro tro hva dere vil.

crop78.jpg

DENNE tviler jeg på er menneskelagd.

crop199.jpg

hahaha DETTE kan ikke være menneskelagd :p

PC10.JPG

egentlig så tror jeg at Windows logoen er Photoshoppa.

mange sirkler

Endret av NothgaliC
Lenke til kommentar

Det har gått dokumentarer om dette hvor folk faktisk har gjort dette, og du får se det med egne øyne. Hva hadde vært vitsen med å bløffe om det? Disse personene med planker fikk ikke noe som helst til å lyse eller bli flettet nei, men jeg har heller aldri hørt om disse fenomenene utover det jeg har lest her nå. Det er godt mulig at plankefolka ikke har lagd alle disse utover historien, men jeg kan garantere deg at de står bak en del av nyere dato. Det er MULIG ihvertfall, men hvorvidt noen GIDDER å gjøre dette er et større spørsmål. Det er jo rett og slett drittarbeid.

Tillog med du ser at det ikke er mulig å lage de fleste av disse i mørket, selv med sånne tråd systemer.

Ja, mange av dem er nok laget av mennesker. Men resten er jeg åpne for..

Lenke til kommentar

Sirklene som forestiller noe (alien, ansikt etc) er jeg ganske sikker på at er menneskelagd. Og de som er laget av planker osv er lette å avsløre. Men de som er ekstremt avanserte og store, samt at kornet ikke er knekt osv, er nok laget av "en høyere makt" vil jeg tro.

Fant endelig en film:

http://www.cropcirclesthemovie.com/cc_previews_01.html#

Ca. litt over halvveis i filmen ser vi de lysende kulene jeg har snakket om. Vet ikke om det er manipulert jeg, men siden de har det med i en stor film osv vil jeg ikke tro det. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...