-Teddy- Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Husker ikke hva det het. "Kornsirkler"? Dere vet hva jeg mener. Så disse kulene på TV her om dagen som svevde over kornet, så la det seg ned. Noen som har vidoer av hvordan de kornsirklene blir til? Noen som tror på dette eller tror det er oppspinn? EDIT: Vil du evt forklare hvorfor du tror det du tror? Endret 16. november 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Var et par folk som gikk ut med bilder og historier om hvordan de har laget utallige kornsirkler opp igjennom årene. Sirkler som "eksperter" har uttalt at "umullig kan være laget av mennesker" Tror alt med kornsirkler bare bs, fint som kunstverk, men ikke stort mer enn det... Hva skulle uansett være poenget med å lage dem fra eventuelle aliens? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kornsirkler blir ikke lags av mennesker, de oppstår faktisk naturlig. Ingen et helt hva som gjør det, men mange tror det har noe med vind og/eller regnstormer å gjøre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hihi, har andre lest EON-stripa som forklarer dette fenomenet? Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Kornsirkler blir ikke lags av mennesker, de oppstår faktisk naturlig. Ingen et helt hva som gjør det, men mange tror det har noe med vind og/eller regnstormer å gjøre... Tror nok ikke denne kornsirkelen har bliit laget av vind og regn Vanlige små sirkler på en håndfull meter i er greit nok, dem er ganske vanlige, men tror nok det er slike som over Teddy snakker om, og jeg skulle likt å se det regnet som lager sånne... Og det ER mennesker som lager slike, hvem skulle det ellers vært? ET? bah! EDIT: Eon er genialt! Kom ikke den historien i et eget hefte? Endret 15. november 2004 av Raggie Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Om jeg ikke husker helt feil så er det folk som lager dem ved å ha en lang planke som de presser kornet ned med. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Om jeg ikke husker helt feil så er det folk som lager dem ved å ha en lang planke som de presser kornet ned med. jaha? er det bare meg eller høres dette litt merkelig ut? planke=store kornsirkler. tror noen hadde lagt merke til helikopterene som fløy over kornsirklene ja. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 jeg har sett en greie på tv om dette. der brukte et par vanlige mennesker noen store planker som "sko" og lagde disse i løpet av et par timer. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Mye god informasjon om kornsirkler: http://science.howstuffworks.com/crop-circle.htm Endret 16. november 2004 av Spaz Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Poewnget var at jeg så en film fra en dokumentar, hvor det var to små hvite kuler som fløy over korneti de fløy mot hverandre i en sirkel ca 5-10 meter over kornet, så la kornet seg plutselig ned, du så det. Det la seg nedi et mønster, ganske komplisert. Så føk kulene hver sin vei, og akselererte sakte i begynnelsen, men så kjappere og kjappere, til det ikke var i bildet mer. ( GODT mulig manipulert da men) Og flere steder har visstnok kornet vært flettet, akkurat som du fletter 3 tråder, var kornet flettet. Og når du gikk på kornet, så kjente du at det ikke var tråkket ned, for kornet gav etter når du tråkket på det. +++ Mye annet... Men jeg syns det merkelig at aliens skulle drive og lage masse sirkler i kornet... MEn jeg tror ikke at alt er menneskelaget heller! Mener; sikkert mange som er det og, men ikke slike "meget avanserte" sirkler! EDIT: DET GRUNNLEGGENDE om kornsirkler: ► fenomenet var kjent allerede for flere hundre år siden ► kornsirklene har hittil forkommet hyppigst i Sør-England, med økning i antall og kompleksitet verden over siden 1970-tallet ► kornet som er lagt ned, er ikke skadd, men vokser videre ► vitenskapen har ofte avdekket biologiske og kjemiske endringer i både korn og jordsmonn inni sirklene, men ikke utenfor ► mønstrene er ofte basert på meget avansert, skjult geometri ► lysende kuler er ofte sett og filmet i sammenheng med kornsirkler ► vi har definitivt å gjøre med både ekte og falske sirkler Og slikt som dette: Laget ikke av mennesker over natta... Det vil iallefall ikke jeg tro. Endret 16. november 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Oi, de kornkunstene var jo skikkelig fine. Finnes flere bønder som tjener penger ved å ta inngangspenger for at folk skal få se disse kornmønstrene. Og som en fyr nevnte lenger oppe, de lages ofte med en sånn planke ja. Har sett det selv på nyhetene en gang En gruppe mennesker binder fest en flere meter bred planke/stang til føttene sine, og trasker ivei. Det med aliens er bare tullball. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hvordan kan du være så sikker på det? Ca. 80 prosent av alle kornsirklene er laga av mennesker. Resten er mest sannsynlig laga av en høyere kraft. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ca. 80 prosent av alle kornsirklene er laga av mennesker. Resten er mest sannsynlig laga av en høyere kraft. Hvordan kan du være så sikker på det? Noen kornsirkler skyldes naturfenomener, mens de aller fleste skyldes mennesker som har det gøy. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Nå har eg faktisk nylig hørt at de fleste er laget naturlig og bare noen få som mennesker lager selv Hun som sa det har faktisk kommet ut med en bok om akkurat dette... (Hørte det på radion og Aliens er bare bullshit Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Laget naturlig? Hvordan kan naturen sørge for at kornsirklene blir så avanserte og symmetriske? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Det nederste bilde der (satt opp av Teddy); En alien som serverer fersk grændis Lignet, right? Endret 16. november 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Men mennesker kan da ikke gjøre noe så avansert så fort? Hvorfor mennesker ikke gjør det: -Store områder av korn blir FLETTET, inn i hverandre, ikke bare bøyd. -Områder rundt og akkurat der det er stålet eller hva det var, funnet kjemiske spor av noe (Husker ikke hva det var) -Kornet er BØYD og ikke brukket, som det ville vert om noen hadde tråkket det ned med planker, noe som har blitt gjort ved at kornet er raskt varmet opp og bøyd -Kornet som er "brukt" lever videre Jeg har vanskeligheter med å tro at aliens ville gjøre det, men jeg vil tro at det finnes aliens. Men hvordan forklarer dere det jeg skrev over? Eller er det bare piss som alle tror på? Noen som bare startet et rykte som har bluset opp? HVA? BTW: (300 meter i diameter) Endret 16. november 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Det nederste bilde der (satt opp av Teddy); En alien som serverer fersk grændis Lignet, right? Joda. En ting er sikkert; det der er ikke resultat av litt vind og litt nedbør her og der. edit: Men mennesker kan da ikke gjøre noe så avansert så fort? Hvor står det at man ikke har brukt lang tid på dette? Det er mye vi kan lurer på her i verden, og mye vi mennesker aldri kommer til å få svar på. Spennende greier. edit 2: Fucket opp quoten, fin nå. Endret 16. november 2004 av flodhest Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Jeg mener, folk legger jo selvfølgelig ikke merke til det hvis en bønsj med folk står ute på et jorde med alskens utstyr og kjemiske dritere som de pælmer rundt Så det må jo være gjort på én natt? EDIT: Btw http://www.circlemakers.org/ men hvordan får de det til i tilfelle? Noen som finner en video av disse kulene som akselerer og kornet som legger seg ned? Så en på TV her om dagen. Endret 16. november 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg mener, folk legger jo selvfølgelig ikke merke til det hvis en bønsj med folk står ute på et jorde med alskens utstyr og kjemiske dritere som de pælmer rundt Så det må jo være gjort på én natt? Nå har det seg slik at mye av dette er kunst, bonden som eier jordet får betalt for dette, og det hele blir en slags atraksjon. Apropos kornsirkler, nå fikk jeg lyst å se Signs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg