thgjerde Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Hei. Eg skal instalera windows på ei maskin som manglar cdrom. Den einaste måten er å kople den til ei makin med lpt kabel. Er det nokon som har eit program som deler ut hardisken over ltp i dos (server og klient). Send det til [email protected] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Hei! Husker det var eit program som hette FX.Det var eit dosbasert program som gjorde det mulig å kopiere filer fra ein pc til ein annan..Ein brukte/bruker nok programmet mest til kopiering via com 1 og com 2.Husker ikkje om det gjekk via lpt men,det skader ikkje å forsøke..Har diverre ikkje noen url for kor du kan laste ned programmet..Kanskje andre har... Håper dette eventuelt kan være til hjelp.. No står det at eg skal sende e-post.Men,eg poster meldinga her..Slik at eventuelt andre som har same "problemet" kan få hjelp.. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Har FastLynx (FX) for DOS hjemme, mailer det til deg imorra hvis jeg husker det (har ikke inet hjemme). Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 prøv også Norton Commander. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå