Yonaz Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Noen som veit om et webshop som tar mnds betaling? Endret 15. november 2004 av Yonaz Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Mener sån at hvis jeg kjøpe et skjermkort til 2000 kr så må jeg betal 399 i mnd til det firmaet som jeg har kjøpt av noen som veit om en side som gjør det? Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Tenker du mndsbetaling som i avbetaling? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Netshop og Multicom har finansiering hvertfall. Edit: Og PS Data. Endret 15. november 2004 av Rikky Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Avbetaling er generelt sett bare ekstremt dyre lån. De opererer gjerne med en effektiv rente på rundt 30%.. Om du har mulighet til å ta et forbrukslån i en bank, er det mye billigere.. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kreditt i bank er heller ikke dumt. Tok en kreditt på 5000 kr når jeg dro til Afrika. Eneste jeg betalte var 250kr i oppstartsgebyr. Fikk 3 måneder å betale beløpet ned på Lenke til kommentar
Cera Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ja, du kan bare sjekke ut kredittkort, eksempelvis www.gebyrfri.no . Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 vell må no bare si at det skjermkortet fort blir noen lapper dyrere og at det heller er verd og spare pengene til du har råd Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Mitt råd er enkelt.. Har du ikke pengene, kjøper du det ikke! Det er alt for mange mennesker som har kilt seg opp i en klemme hvor de sitter som gjelddslaver til kredittkort og forbrukslån. Endret 18. november 2004 av Zamoht Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Kreditt i bank er heller ikke dumt. Tok en kreditt på 5000 kr når jeg dro til Afrika. Eneste jeg betalte var 250kr i oppstartsgebyr. Fikk 3 måneder å betale beløpet ned på 5000/250 = 5% på 3mnd = 20% i året. :!: Hørtes ut som en svært bra avtale for banken Å låne fra foreldre er vel det beste eh? 0% rente og gebyrer? Forutsetter desverre foreldre med relativt solid økonomi. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Kreditt i bank er heller ikke dumt. Tok en kreditt på 5000 kr når jeg dro til Afrika. Eneste jeg betalte var 250kr i oppstartsgebyr. Fikk 3 måneder å betale beløpet ned på 5000/250 = 5% på 3mnd = 20% i året. :!: Hørtes ut som en svært bra avtale for banken Å låne fra foreldre er vel det beste eh? 0% rente og gebyrer? Forutsetter desverre foreldre med relativt solid økonomi. Lån av foreldre kan også innebære fare for "huslige gjøremål", som vaskin, rydding, støvsuging, baking og matlaging. Kanskje ikke heeelt forenlig med et nytt skjermkort til 5000kr og HL2... :!: Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Lån av foreldre kan også innebære fare for "huslige gjøremål", som vaskin, rydding, støvsuging, baking og matlaging. Kanskje ikke heeelt forenlig med et nytt skjermkort til 5000kr og HL2... :!: vell det er bedre en og bli gjeldslave i ung alder , btw hvor gammel er trådstarter ? må være over 18 og ha fastintekt for og få kreditt , jeg tjener ca 9K i mnd og det holder ikke ,prøved og få sånn ikea kort en gang jeg hadde glemt visan hjemme (visa utne kredit ) men det tjente jeg ikke nokk penger til og få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå