Vice Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Den enkleste løsningen på problemet må da vel være å bare kjøpe en xbox til? Da har man en egen amputert xbox utgave som bare skal brukes til "Live" spilling og en annen "skikkelig" xbox som kan brukes resten. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Joda, men det er jo fint om man også kan bruke den skikkelige xboxen til Live. Det er det forresten mange som også gjør nå uten å bli bannet. Problemet inntil videre er at ingen med sikkerhet vet hva Microsoft sjekker før de banner xboxer fra Live. Det er mange teorier om dette rundt omkring på nettet. Jeg har moddet xboxer med stor hdd som har vært på Live helt siden Halo2 ble sluppet uten å bli bannet. Hvorfor de ikke har blitt bannet vet jeg ikke. Fra andre forum har jeg lest at mange med modifiserte xboxer er blitt bannet fra Live i det siste. Jeg vil tippe at innen en mnd. er det noen som finner ut av dette og finner en metode for at samtlige modifiserte xboxer med org. BIOS og stor hdd kan spille Live. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Men hva hadde skjedd viss du ikke hadde orginal HDD? Instant ban eller? Du må bare ha den samme HD'en du brukte da du registrerte deg på Xbox Live. Lenke til kommentar
Penol Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Du må bare ha den samme HD'en du brukte da du registrerte deg på Xbox Live. Så hvis jeg aldri har registrert meg og spilt live før, så vil jeg kunne gjøre det med min modifiserte xbox med større hdd hvis jeg skrur av chippen? Siden jeg ikke har vært registrert med en annen hdd før mener jeg? Det kan vel stemme det siden det er kombinasjonen hdd+eprom som skal stemme når du logger deg på LIVE. Har det blitt byttet ut en av delene (hdd eller bios) etter at du registrerte deg, vil du bli bannet. Stemmer dette? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Det stemmer med de teoriene som råder for tiden. Personlig kjenner jeg til 2 stk. med stor hdd som har gjort som du beskrev. Ingen av dem har blitt bannet fra Live. Men det kan tenkes at det kommer andre måter å dektektere moddede xboxer på i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå