simalarion Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Bestilte nettop varer fra databutikken.com fordi de haddet veldig bra priser på det jeg skulle ha. Jeg trenger varene til Fredag-men jeg har ikke fått noe dokumentasjon på min bestilling-heller ikke noe kundenr som ny kunde. Har e-posten blitt stoppet i et spam filter eller har dem andre rutiner en feks komplett-netshopp?? Endret 15. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hørt om telefon? ring dem Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Det er sent-kontant kortet er tomt. Om noen her har bestilt der før lurte jeg på om de husket rutinen utenfor vanlig arbeidstid, det er jo mulig de ikke har et automatisk system. OM de har det må jeg ringe dem i morgen Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Bestilte 6-8 varer der i går ca kl 21:00 klokka 23:15 fekk eg "kopi av ordre"/ordrebekreftelse med kundenr. etc. No lurer eg på når eg får sporingsnummeret... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå