Gå til innhold

Ny lcd-Eizo eller samsung?


Ultra_Fisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fælt så vanskelig du skal være da.

 

P er highest-end, og kommer gjerne etter de andre har vært på markedet en stund.

T er high-end fra lansering. '

N er er en strippet versjon av T, for å møte en del krav til bl.a. ergonomi, men samtidig holde TCO (Total Cost of Ownership) nede

V er superbillig træl basert på de billigte komponentene.

 

Når jeg sier at T og N er mer eller mindre er samme skjermen så har jeg rett fordi det

A ) er det samme panelet som sitter i de

B ) Er den samme prosessoren som benytter

C ) Fordi det er sånn

 

Jeg gidder ikke en gang spørre hva du mener med at T har bedre klasse. Begynn å argumentere for deg, så skal jeg slå ned hvert enkelt argument ;)

Lenke til kommentar
Fælt så vanskelig du skal være da.

 

P er highest-end, og kommer gjerne etter de andre har vært på markedet en stund.

T er high-end fra lansering. '

N er er en strippet versjon av T, for å møte en del krav til bl.a. ergonomi, men samtidig holde TCO (Total Cost of Ownership) nede

V er superbillig træl basert på de billigte komponentene.

 

Når jeg sier at T og N er mer eller mindre er samme skjermen så har jeg rett fordi det

A ) er det samme panelet som sitter i de

B ) Er den samme prosessoren som benytter

C ) Fordi det er sånn

 

Jeg gidder ikke en gang spørre hva du mener med at T har bedre klasse. Begynn å argumentere for deg, så skal jeg slå ned hvert enkelt argument ;)

Vel... Du skal kunne reklamere på færre dødpiksler hvis du har en T enn hvis du har en N... Det er hva klasse er... Og nettopp av den grunn er det bedre å kjøpe en T enn en N...

Lenke til kommentar

Kor har du desse opplysningane at T-modellen er satt opp med bedre klasse enn N-modellen, i forhold til pixelfeil og reklamasjonsrett

 

Tenker du på ISO 13406-2 klassene eller er det TCO`s krav som er din referanse?

 

mvh

JanEirik

 

glemte ein 0 i ISO nummert

Endret av Jankee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...