consilium Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Noen som slet den siste timen med å komme seg på nett? Bor i Oslo, nettet var borte litt over en time. Dette skjedde også et par dager tilbake, begynner å bli temmelig lei dette. Kan det ha noe med sammenslåinga med Catch? Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 samme her- funker fint nå da- Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nettet var nede i Stavanger også mellom kl. ca 16 og 17... Mulig at NIX har problemer. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Sitter her med Bluecom internett,bor i nærheten av Jessheim.Har brukt nettet i hele dag,ikke noe problemer her. Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Var vist nede her også i kveld. Lurer nesten på hvor mange gange det egentlig har vært ADSL linjen som er nede, når jeg raser over at den trådløse routeren ikke funker... Lenke til kommentar
Ceramic Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Bluecom driver vistnok og kjører opp sine egne sentraler for tiden. Hvis det er noe slikt på gang vil dere kanskje merke nedetid. Trøsten er at man blir automatisk oppgradert opp til neste hastighet via Bluecoms sentraler etterpå. Jeg har hatt nedetid en halv time nå og da og jeg vet de bygger ut her i drøbak nå. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Til samme pris man har fra før? Lenke til kommentar
Ceramic Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ja. Hvis du bor der hvor det blir utbygd så. Det kommer bare et brev i posten om at du er oppgradert fikk jeg hvite da jeg ringte dem. Eksempelhvis har jeg betalt 299 for 400/128. Etter oppgradering har jeg 512/256 for samme pris. Men jeg har velgt å betale 349,- for 850/384. Så blir det litt mere fart i sakene. Har vært litt misunnelig på mine NextGenTel kompiser en stund nå så det blir deilig.... Lenke til kommentar
consilium Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Sjekket på BlueComs sider; jeg kan få bredbånd via deres sentraler. Har ikke mottatt noen beskjed fra deres side. Visste du at du var tilknyttet deres sentraler før du fikk brevet? Hvis ja, hvor lang tid tok det til du mottok brevet? Lenke til kommentar
Ceramic Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nei. Har ikke fått noe brev ennå. Tok en tlf. til dem og da forklarte de dette til meg. Utbygginga her er på gang. Ikke ferdig ennå. Bakgrunnen for at jeg tok kontakt med dem var fordi jeg hadde sjekket på tlf.nummeret mitt hvilken pris/hastighet jeg kunne få. Da oppdaget jeg at jeg kunne få via Bluecoms sentraler. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Ja, det som skjer med meg nå. Ringer de i morgen og bestiller 1.1 Mbit-linja Lenke til kommentar
consilium Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 (endret) *dobbelpost* Endret 15. november 2004 av consilium Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Har også hatt problemer de siste timene, nettet har falt ut og inn hele tiden. De holder på å flytte over på eget utstyr på sentralen hos meg også, nå får jeg ikke lenger valget mellom Telenor's standard hastigheter lenger. 3000/640 blir digg.....men for hver dag jeg sjekker, flytter forventet leveringsdato seg en dag..? Noen som har det samme problemet? MVH TommyL Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) driftsmeldingene sier ingenting om dette? Endret 16. november 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 15.11.2004: Maskinvare-problem mandag kveld Et maskinvare-problem har oppstått på en sentral node i Catch/BlueCom sitt nett mandag kveld. Dette fører til at trafikk fra en del telefonsentraler i østlandsområdet, Hedmark, Oppland, Buskerud, Telemark, Østfold og Vestfold, ikke er på nett. Feilen oppstod ca klokken 20:15 og ble rettet ca 21:45. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå