sjonglering.com Skrevet 27. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2002 hei jeg skal kjøpe meg ett headsett hvilket bør jeg kjøpe.. det som gir best lyd. pris: 300 max.. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 27. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2002 om du først skal kjøpe headsett, kjøp sennheiser.. De gir fetest bass og godest lyd. ellers har sony noen greie til ca.den prisklassen. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 27. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2002 de Trust 310 (?) er ganske digge i grunn..koster bare 250 kr også :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2002 Hvis du først skal kjøpe et headset, så er det beste KOSS. Uten tvil. Det koster derimot 599,- men det er den beste lyden jeg noensinne har hørt. Også har det livstidsgaranti! Ikke bruk litt penger på noe dritt! Investering kalles det... tror jeg Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 27. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: Den 2002-05-27 17:26, Jimmy Pop skrev:Hvis du først skal kjøpe et headset, så er det besteKOSS. Uten tvil. Det koster derimot 599,- men det er den beste lyden jeg noensinne har hørt.Også har det livstidsgaranti! Ikke bruk litt penger på noe dritt!Investering kalles det... tror jeg Hvilke var det du hørte på? Koss Porta Pro de har jeg netopp bestilt.. håper det er bra lyd Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2002 Stian: Ja, meget bra. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 28. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg kjøpte meg ett Sennheiser headsett til rundt 2000 for noen mnd siden og jeg tror nok aldri jeg kommer til å bytte merke:) -WeeR- Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2002 Jimmy Pop Den beste lyden eg har hørt i noen hodetelefoner er stax,kjøpte dem på hifi klubben for mange år siden,men er en stive pris. Kjetil Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2002 Sennheiser er veldig bra etter min erfaring. Fikk noen i presang sist jul, funker veldig bra med Audigy Player. Eneste er at jeg gjerne skulle hatt en sånn mikrofon "slange" som henger fast på den stanga som går rundt hue :smile:. Har enda ikke finni noe sånt noe, mottar tips med glede. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 1. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2002 ATA digital 1080 til en 250-300 er meget bra til den prisen. Lang ledning og... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Hvilke var det du hørte på? Koss Porta Pro de har jeg netopp bestilt.. håper det er bra lyd De har sjef lyd! Har 8 par i hjemmestudioet mitt... Lenke til kommentar
Dukemoen Skrevet 3. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2002 Er det noen som har prøvd Plantronics DSP500 da? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 9. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2002 Hei.. Henta netopp Koss Porta Pro på postkontoret. Jeg synes ikke de var verdt de 599 kronene.De fleste syntes bassen var bra.Men jeg syntes ikke det var no bass i det hele tatt.Kanskje det er no jeg har gjort feil.Jeg har et Live!5.1 og Logitech Z-560 jeg setter Koss'n i den control greia på anlegget,eller er det bedre å sette det direkte i lydkortet? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: Den 2002-07-01 17:22, Kjetil Lura skrev:Jimmy PopDen beste lyden eg har hørt i noen hodetelefoner er stax,kjøpte dem på hifi klubben for mange år siden,men er en stive pris.Kjetil Hvilke typer, og nøyaktig hvor stiv pris? Har du prøvd Koss Porta Pro? De er fantastiske. Og de har livstidsgaranti! Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 9. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2002 Har hørt headsett som er 10x bedre enn Koss Porta Pro,når jeg var i polen hørte jeg på et par HELT VILT! Aldri hørt no bedre.Har Porta Pro selv de funker helt bra synes de er best til mp3'Z kunne vært bedre i spill synes nå jeg. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 9. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2002 Det hadde vært artig med en headsett test her på HW.no. Ikke sant? :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2002 Jimmy Pop De eg har er hodetelefoner + en adaptor SRD-7SBmk2, prisen eg betalt for det er ca4000, fant ikke type nr på hodetelefonen, Var innom hifi klubben men fant ingen info om stax der, men her er linken til deres web side. http://www.stax.co.jp/ Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå