theDurkan Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har nå prøvd firefox 1.00, og liker den ikke. Den er ustabil, stygg, og treg. Jeg likte bedre 0.9. Noen som vet hvor jeg kan finne den idag? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Du finner den her. Tror du overdriver litt med å si at den er tregere, styggere og ustabil... Nyere release betyr som oftes at den er mer stabil. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Du kjører ikke med 1.0PR da? Jeg kjører med den endelige 1.0 versjonen og har ikke opplevd en feilmeliding enda. Jeg synes heller ikke at den er tre og stygg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Denne skjønner jeg ikke helt. Firefox 1.0 er DØNN stabil. Og raskere i oppstart. Den er også mer blankpolert og med bedre løsninger for rss og popupblokkering. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Siste versjon av firefox til mac er ihvertfall langt fra stabil...! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Jeg synes nå 0.9 var raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå