Stigma Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hey, Jeg lurer på om det finnes noen slags remote admin program som tillater at det remotes på en annen profil enn den osm i øyeblikket er i bruk av den personen som bruker maskinen lokalt. I praksis trenger jeg altså et program som gjør at jeg kan remote oppgaver på sereren min i min profil, mens familiemedlem samtidig kan bruke sine profiler. Windows XP takler jo fint at forskjelle profiler er åpne samtidig og kjører diverse programmer, så jeg kan ikke se noe obvious grunn til at dette ikke skulle gå bra (så lenge det er plenty med RAM). Vet noen om det finnes program som har støtte for noe slikt? -Stigma Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 *bump* Jeg sende en mail til Radmin support og spurte om deres program støttet dette, men svaret jeg fikk tilbake var: "no, Radmin unfortunately does not support this feature. You will have to use Terminal service for this" betyr dette at windows innbygde remote terminal kan gjøre dette??... det var jeg ikke klar over. Hvordan? Håper noen kan opplyse meg =) -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå