haakka Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 la oss si at jeg har en siden der jeg har en div som jeg vil at skal strekke seg utover siden i bredde, men ikke i høyde. hvordan får jeg dette til? jeg har prøvd og deffinere bredde i pixler, men da ble det forskjellig på en pc som kjører annen oppløsning. jeg vil nemligt ha det slikt at ikke noe skal være større en skjermbildet hvis dere skjønner hva jeg mener. for hvis jeg setter bredde til 1000px, så blir det for bredt for pc`r som kjører lavere oppløsning enn meg. rotete forklart, men men.... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Du setter ikke bredde i det hele tatt, så fyller den hele bredden, som alle andre blokkelementer. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 takk som vanligt polecat:) Lenke til kommentar
haakka Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 men jeg kom på en ting. jeg MÅ definere bredde. eller så blir diven min f*cked up Lenke til kommentar
haakka Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 (endret) edit: dobbelpost igjen. Endret 15. november 2004 av haakka Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Litt offtopic her altså.. Jeg har aldri fått dobbelpost så jeg bare spør.. Den første posten din er 21.56 den dobbelposten kom klokka 21.58... 2 minutt etter ? Tar det så sykt lang tid ? Lenke til kommentar
haakka Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 det er bare at jeg posten en post i går som oxo polecat svare på, og da og dobbelpostet jeg. ja nettet her er litt snålt. masse dropp o.l. så jeg har en tendens til å bli lei av å vente, så jeg trykker enda en gang:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå