Sourze Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hei og hå. Enkelte mener at man bør slå av SSID broadcast for å øke sikkerheten på nettverket men jeg opplevde problemer med det. Surfing gikk veldig tregt eller funket ikke i det hele tatt, mens kopiering av filer over nettverket gikk som før. Med en gang jeg slo på SSID broadcast igjen gikk alt tilbake til det normale. Hvor mange her har satt ruteren til å ikke broadcaste SSID og får det til å funke? Og, er det egentlig noen vits å gjøre det? Lenke til kommentar
surferxy Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Merker ingen forskjell her!! surfer Lenke til kommentar
Chrian Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Kjøpte Medion laptop på Prix forrige uke, denne har innebygget Intel centrino nettverkskort. Denne maskinen er avhengig av at router sender SSID for å få en stabil forbindelse. Har to SMC kort fra før, begge har vært helt stabile selv om router ikke sender SSID. Bruker W XP pro SP2 til å styre forbindelsen på alle tre maskiner. Skal sende en mail til Medion support i morgen da jeg mener at det er i driver til nettverkskortet problemet ligger. Endret 15. november 2004 av Chrian Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ta en titt på følgende link http://www.icsalabs.com/html/communities/W...ssid_hiding.pdf Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har du forsøkt å oppgradere firmware på aksesspunktet? Kan hende firmwaren du har ikke er helt stabil. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har slått av SSID og har ikke merket noen forskjeld. Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Har oppgradert firmwaren ja men lot meg overbevise av linken som JPedro kom med og lar herved SSID bli broadcastet og gidder ikke bruke mer tid på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå