Fotofashion Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-29 00:17, Vegard20 skrev:DeViSoR:BIOS`en var versjon 1.3.1 BETA. Den skal visst komme om så ikke altfor mange dagene ble jeg fortalt. Men sånt er aldri til å stole på spør du meg. En liten titt på MSI siden viste jo at 1.1 var nyest. Begynner å lure om det er en stund til da men.Men den funksjonen gik det faktisk ann å skru av i BIOS, merkelig? Så du behøver ikke å bekymmre deg foreløpig ihverfall. Kanskje ikke noen vits i å "flashe" heller!Vegard. Hmm den dere smp capable tingen i bios ja.. tror den var der også i 1.1.. bruker bios versjon 1,2b, du har ikke giddet å maile meg den biosen da... til [email protected] Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Hvordan får jeg skrivd den ut fra flashrom`en da? Finner ingen metode. Har den ikke på diskett skjønner du, ligger ferdig inne. Jeg skal levere den tilbake om noen timer så du må kjappe deg. [ Denne Melding var redigert av: Vegard20 på 2002-05-29 10:12 ] Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 ufo: Det skal visst fungere med alle dual kort så vidt jeg har hørt. Tyan Tiger/Thunder MP/MPX fungerer det med. Asus A7M266-D og MSI K7D Master også. Men jeg vil ikke garantere deg noe som helst. Noen ganger så kan sånne oppsett feil, men det er det få tilfeller av. Husk også at XP er ikke MP. Vice versa. Men det kan legges inn noen sperrer i BIOS/annen software. [ Denne Melding var redigert av: Vegard20 på 2002-05-29 10:04 ] Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg er vel for sent ute.. fanken at dette forumet ikke gir email varsel (ja hadde haket av)... Lenke til kommentar
moft Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 A7M266-D fungerer helt fint med dual XP , det fine er at mine kjører uten noe modifikasjon som MP , og at Sisoft sandra + alt annen software "tror" æ har dual MP. btw : MP har INGEN instruksjoner som XP ikke har. sjekk instruction referance hvis du ikke vet det. (en nisse skrev at det var noen "MP"instruksjoner) her et et bilde av Dual XP som oppfører seg som MP: http://www.madhacker.org/images/boot.jpg http://www.madhacker.org/images/4waywatercool.jpg Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Skal se om jeg kan få tak i versjonen på en annen måte DeViSoR. Moft? Er det meg du hintet til med instruksjoner? Du legger ett ondt egg med den siste uttalelsen din. Sett en XP i et MP/MPX chipsett kort. Du får MP da også! Men det er noen unntak. [ Denne Melding var redigert av: Vegard20 på 2002-05-30 13:47 ] Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Ok takker... http://www.devisor.tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå