-Teddy- Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Selvom baren på lydvolumet i WM er på fullt, syns jeg det er litt lavt. Skrur jeg opp lyden på høyttalerne, blir jo MSN, CS osv altfor høye, og jeg skvetter hver gang noen skriver noe til meg... Noen som kan hjelpe meg med å få opp lyden i KUN WM? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 klikk Start->kjør skriv inn "sndvol32" og trykk enter juster Master- og Wavevolum... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Ermmm, det stiller jo på "master volumet". ikke bar for WM Dumme greier. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Ingen hjelp å få? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Please hjelp da... Har Norsk XP Pro, er dritlei av lav musikspilling pga alle andre lyder blir for høye! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har du prøvd Winamp? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Har du prøvd Winamp? Jo, ja, men syns WMP er grei nok, ram sluker, men det har jeg da nok av Jeg er ute etter en løsning på problemet mitt, ikke en ny avspiller Men takk for tipset anyways. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Dersom wav-volumet ikke vises i Play Control (sndvol32, beskrevet i innlegg 2) kan du velge Options -> Properties Under "Show the following volume controls" kan du hake av for de du eventuellt mangler. Dersom du går til "Sound and Audio devices" i kontroll panelet er det også en voulm slider som heter "Device Volume" du kan stille på. Trykker du på advanced under speaker settings og velger performance kan du også stille på "Hardware Acceleration" Edit: WMP har også en grafisk equalizer... Sp+ Endret 25. november 2004 av solar_panel+ Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Kan du poste DIN skjermdump av denne : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå