JZA Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hei, ser at det ligger tre stk av denne Motorolaen ute på Finn.no noen som har lest noen tester på noen utenlandske sider eller noe ? Tipper at den skal konkurrere med S700i, selv om SE sin kanskje er mest fokusert på kamera? Rart ikke Motorola har annonsert mer for denne modellen evt ? Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Edit: her tok jeg helt feil. Beklager. Øynene leser noe, hjernen tenker noe annet. Hadde feil link. Endret 16. november 2004 av arehei Lenke til kommentar
Erl1d Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 også finner du et lite review her Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Den kan jo ikke sammenlignes. Den har jo kun 5.5MB minne. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 S700i har jo også bedre kamera, bedre skjerm, og minnekort Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 V3 er jo vannvittig overpriset, tror du ville angret på et slikt kjøp om et par måneder. S700 er også dyr, men den har i allefall litt funksjoner og en mobil jeg klart ville anbefalt foran V3. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Virker jo uansett ikke som Motorola satser så veldig på Norge, så det er vel ikke sikkert den noen gang kommer til Norge. Jeg har i lengre tid prøvd å få tak i en V600, uten å lykkes i noen særlig grad. Du har vel ikke prøvd den vel molna ? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg har i lengre tid prøvd å få tak i en V600, uten å lykkes i noen særlig grad. Se Her Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) V3 er vel mer en designer-mobil. Den er jo tynn som et kredittkort da (eeh, nesten i hvert fall). Har sett den på Telebutikken her i Bergen, der kostet den ca. 6500 uten abonnement. Ikke akkurat en billigmobil nei, men kameraten min fikk den for "bare" 4500 fra Danmark, så han er storfornøyd Personlig synes jeg i hvertfall at den er mye stiligere enn "egget" fra Sony Ericsson, men hadde nok lekt mye mer med S700 enn med V3. Endret 16. november 2004 av AskBurle Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Du har vel ikke prøvd den vel molna ? Joda, bruker den titt og ofte på jobben jeg. Noe av det teiteste med V3 er at tastaturet lager merker på displayet. Bare skitt foreløpig, som kan pusses vekk, men over tid blir det nok slitasje også... Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Prøvd den jeg og. Må si den har et imponerende utseende, men tastene som du sier, virket veldig uvante og bruke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå