gsn Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har sett på Creative Video-Blaster Webcam Notebook Kamera. Dette koster ca. 400 kr og jeg er ikke serlig interisert å bruke så mye mer penger på et webcam. Noen som har erfaringer med dette kameraet ? eller noen som kan anbefale noen andre i samme pris klasse ? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120194&view=detailed Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har sett på Creative Video-Blaster Webcam Notebook Kamera.Dette koster ca. 400 kr og jeg er ikke serlig interisert å bruke så mye mer penger på et webcam. Noen som har erfaringer med dette kameraet ? eller noen som kan anbefale noen andre i samme pris klasse ? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120194&view=detailed Det kameraet du har vist der er eit bra webcam vist du ikkje skal bruke det til noe annet ein MSN ol. Vist du vil ha noe som ikkje hakker 5 ganger i sekundet må du nokk opp litt i pris... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Hmm, det vill nok bare bli brukt til msn ja, eventuelt still bilder. Du sier det hakker, er det et veldig dårlig kamera sånn sett ? eller er det verdt prisen? Er ikke jeg som skal kjøpe det, så jeg prøver bare å finne ut om dette er noe jeg kan anbefale til noen andre Lenke til kommentar
kri84 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har sett på Creative Video-Blaster Webcam Notebook Kamera.Dette koster ca. 400 kr og jeg er ikke serlig interisert å bruke så mye mer penger på et webcam. Noen som har erfaringer med dette kameraet ? eller noen som kan anbefale noen andre i samme pris klasse ? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120194&view=detailed Jeg har det kameraet du viser til. Det fungerer helt fint til msn, men er litt lys-sensitivt. Har ingen problemer med at det hakker slik goggen90 hevder. Størrelsen er perfekt og for meg var dette det viktigste. Lenke til kommentar
andreasheim Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Finnes det i det hele tatt noen dyrere alternativer til dette kameraet, som kan festes til laptopen på en eller annen måte? Noen som har erfaringer med de? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Ja de finnes :> Sjekk på mpx.no , netshop.no , psdata.no og komplett.no Det er ikke mange, vet såfall at logitech har en dyrere variant. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Har også det kameraet, opplevde aldri noe hakking med det på laptopen min, problemet kom når jeg installerte det på den stasjonære, nå lagger det nemlig2-3 sek iblandt! Ikke skjønner jeg hva det kan være. Koster forresten 295.- hos Elkjøp Lenke til kommentar
delaan Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Jeg bruker Creative Video-Blaster Webcam NX fra komplett. Funker helt greit til MSN o.l. Kvaliteten er såklart ikke top notch, men det er da billig EDIT: Koster bare 245 kr, og kan festes på laptopen/vanlig LCD skjerm. Endret 16. november 2004 av delaan Lenke til kommentar
scooby Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Kjøpte kameraet i dag...ble veldig skuffet. Det er veldig lyssensitivt, og bildene er veldig uklare. Vil ikke anbefale det. Har hatt et billig kamera fra Logitech før, og det var myyyye bedre. Men er man bare ute å få det så lite som mulig, er dette en grei løsning. Lenke til kommentar
Solariz Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har også dette kameraet og er relativt fornøyd med tanke på prisen. Som nevnt er det lyssensitivt, men ingen hakking her heller. Helt greit til msn-bruk ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå