Antihero Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har en bærbar pc Dell inspiron 8200 med win xp pro jeg lånte den bort til brodern i god tro og nå sier han at den ikke fungerer. jeg ser hva som har skjedd og det står at windows må aktiveres. jeg trykker på yes og da står det at windows allerede er aktivert og logger seg ut igjen. er det noen mulighet for å bypasse den da jeg allerede har aktivert ? har ingen valgmuligheter annet enn å trykke 'ok' er det mulig å bruke en crack selv om jeg har lisens? eller må jeg reinstallere windows og slutte og låne bort? Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ring microsoft og fortell problemet. Jeg formaterte PC`n, og måtte da ringe inn å fortelle dette for at min kode skulle bli godkjent! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 hvis du kjøpte dell maskinen nytt, med XP installert da burde du ringe dell. for da er de ikke en retail versjon men oem versjon. og da er microsoft kundeservice lite villige til å hjelpe ( min egen erfaring ) hvis du ikke vil sitte lenge i telefonen kan du også sende kundeservice en e-mail: [email protected] inkluder din service merke, gå til ( hjelp og støtte>datamaskin-informasjon ) og registreringsnøkkel til XP. ( hjelp og støtte>datamaskin-informasjon>detaljert datamaskin informasjon ) da finner du inn i operativ system: PID nr. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå