Gå til innhold

Hvordan bretter du dopapiret?

NothgaliC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da bruker du jo opp en halv rull hver gang du skiter da. Ikke bra for avløpet, og hvis dassen tetter seg pga papirklump har dere et seriøst problem. Da må hele gårdsplassen graves opp, røret tas hull på og fjerne pluggen sannsynligvis, og dette er dyrt, for ikke å snakke om en drittjobb om man gjør det selv. Bestefar gjorde det selv engang, han sa han sto til knærne i dritt og spøy og jobba om hverandre. Mmmmmmmm. Bruk litt mindre papir kanskje?

Lenke til kommentar
Da bruker du jo opp en halv rull hver gang du skiter da. Ikke bra for avløpet, og hvis dassen tetter seg pga papirklump har dere et seriøst problem. Da må hele gårdsplassen graves opp, røret tas hull på og fjerne pluggen sannsynligvis, og dette er dyrt, for ikke å snakke om en drittjobb om man gjør det selv. Bestefar gjorde det selv engang, han sa han sto til knærne i dritt og spøy og jobba om hverandre. Mmmmmmmm. Bruk litt mindre papir kanskje?

HAHAHA så lite.

enda mindre en 4 "flak"? håhå..

tar 8 jeg. Driter i hvor mye jeg bruker, har råd til det.

Jævlig å break through the paper å få gørr på fingra da.

Lenke til kommentar
tar 8 jeg. Driter i hvor mye jeg bruker, har råd til det.

Jævlig å break through the paper å få gørr på fingra da.

Åssen greier du å bruke 8? Må jo bli noe sånt som 2cm tykt jo :tease:

Virker som jeg ligger veldig laaaangt under snittet her... Bruker 1 "flak" som jeg tørker meg 2 ganger med. Nå tenker jeg litt på miljøet og kostnadene hvis sluket skulle bli tett da...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...