NothgaliC Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Topic sier alt. Selv tar jeg 4 "flak" (elns) og bretter det fint sammen til størrelsen av 1. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Da bruker du jo opp en halv rull hver gang du skiter da. Ikke bra for avløpet, og hvis dassen tetter seg pga papirklump har dere et seriøst problem. Da må hele gårdsplassen graves opp, røret tas hull på og fjerne pluggen sannsynligvis, og dette er dyrt, for ikke å snakke om en drittjobb om man gjør det selv. Bestefar gjorde det selv engang, han sa han sto til knærne i dritt og spøy og jobba om hverandre. Mmmmmmmm. Bruk litt mindre papir kanskje? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 4 flak er jo ingenting Lenke til kommentar
lugah Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hehe, her går det med ganske mye... Lenke til kommentar
robB Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Husker en lik tråd som denne. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Husker en lik tråd som denne. Jeg også. Selv bruker jeg vel et par flak som jeg bare krøller sammen... Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Husker en lik tråd som denne. Jeg også. Selv bruker jeg vel et par flak som jeg bare krøller sammen... Skuffende å se Ungdom som fortsatt er på "krølle-ball" stadiet. Selv klarer jeg meg ypperlig med 2 flak, hvis det er dorull av en viss kvalitet. Endret 15. november 2004 av Zitronballong Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Skuffende å se Ungdom som fortsatt er på "krølle-ball" stadiet. Hva er galt med krølling? Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 2 flak holder i massevis Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Skuffende å se Ungdom som fortsatt er på "krølle-ball" stadiet. Hva er galt med krølling? Krølling gir ikke så mye ut av hvert tørk som 2 flak som sligger dobbelt gjør Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 bruker å brette papiret i papirfly før jeg tørker meg Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 tar fire flak og bretter det til en. forøvrig liker jeg det ordentlig myke dasspapiret, ikke det glatte som ikke fungerer. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Da bruker du jo opp en halv rull hver gang du skiter da. Ikke bra for avløpet, og hvis dassen tetter seg pga papirklump har dere et seriøst problem. Da må hele gårdsplassen graves opp, røret tas hull på og fjerne pluggen sannsynligvis, og dette er dyrt, for ikke å snakke om en drittjobb om man gjør det selv. Bestefar gjorde det selv engang, han sa han sto til knærne i dritt og spøy og jobba om hverandre. Mmmmmmmm. Bruk litt mindre papir kanskje? HAHAHA så lite. enda mindre en 4 "flak"? håhå.. tar 8 jeg. Driter i hvor mye jeg bruker, har råd til det. Jævlig å break through the paper å få gørr på fingra da. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Må vel ikke seriøst grave opp om det tetter seg ? Noe vakum greier skulle vel klare biffen ? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 tar 8 jeg. Driter i hvor mye jeg bruker, har råd til det. Jævlig å break through the paper å få gørr på fingra da. Åssen greier du å bruke 8? Må jo bli noe sånt som 2cm tykt jo Virker som jeg ligger veldig laaaangt under snittet her... Bruker 1 "flak" som jeg tørker meg 2 ganger med. Nå tenker jeg litt på miljøet og kostnadene hvis sluket skulle bli tett da... Lenke til kommentar
robB Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Bruker alltid og brette papiret jeg, krøllet det før. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Må vel ikke seriøst grave opp om det tetter seg ? Noe vakum greier skulle vel klare biffen ? Om du er heldig så kan vakum greia fikse det, men er du uheldig så kan det hende du må begynne å grave Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 HAHAHA så lite.enda mindre en 4 "flak"? håhå.. tar 8 jeg. Driter i hvor mye jeg bruker, har råd til det. Jævlig å break through the paper å få gørr på fingra da. Lagde en illustrasjon, noe som dette? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 *Mumle noe om dagens rompefikserte ungdommer og den stadig synkende kvaliteten i søppel-kategorien* Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg