Gå til innhold

noen som har noen erfaringer med raidmax kabinet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har det kabbiset i sølv. Det funker bra nok hvis du ikke skal gnu inn all slags ekstra drit da. (les vifter og en bunch med hdd'er. Dessuten er det liten plass mellom CPU og PSU (kun 2 cm)

Hvis du vil montere vifter i fronten er det en kronglete jobb. Døra mi falt av da :whistle:, men det var sikkert jeg som trykka for hardt :D

Ellers er det et lite kabinett (LITEN PLASS), men viftene kjøler bra, hvis du snur den ene i døra. Jeg har frosta glasset i mitt kab (sorry ikke bilde), og det ble fett.

Anbefaler neeeeesten ikke å kjøpe det, men det kommer an på hva du skal ha inn av ekstra ting & tang :)

EDIT: schriwelaif

Endret av SpecialUnit69
Lenke til kommentar

Jeg har selv det samme kabinettet bortsett fra at det er gult da.. :D

Jeg er veldig fornøyd med det kabinettet men, det var litt rot med front audio og usb da..skulle nesten ha vært med en manual for det kabinettet.. :p

Men jeg anbefaler det kabinettet ja!

En som kjøpte samtidig med meg, bortsett fra at det var i svart, kjøpte til neonlys og det ble veeeldig kult ;)

Gratis med nytt kabinett må nesten jeg også si da :)

Lenke til kommentar

Har det samme i gult, holder på og sette inn vannkjøling. men jeg har ikke fått brukt det så mye da jeg ikke har hatt hd som funket på hk i denne maskinen :hrm: . Stilig kabiett, men kan kanskje bli litt lei av det i lengden, men da er det bare og modde i vei ;)

z1Ob

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...