Kanetheheatsink Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) tenkte litt på å kjøpe dette Det er billig, kult utseende, og følger med 3 vifter. men er det noen som har noen erfaringer med dette, så gjerne si litt om det. Hva du syntes o.l. Post gjerne et bilde av din hvis du har. |_ /-\ZZ£ Endret 15. november 2004 av magubrothers Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Jeg har det kabbiset i sølv. Det funker bra nok hvis du ikke skal gnu inn all slags ekstra drit da. (les vifter og en bunch med hdd'er. Dessuten er det liten plass mellom CPU og PSU (kun 2 cm) Hvis du vil montere vifter i fronten er det en kronglete jobb. Døra mi falt av da , men det var sikkert jeg som trykka for hardt Ellers er det et lite kabinett (LITEN PLASS), men viftene kjøler bra, hvis du snur den ene i døra. Jeg har frosta glasset i mitt kab (sorry ikke bilde), og det ble fett. Anbefaler neeeeesten ikke å kjøpe det, men det kommer an på hva du skal ha inn av ekstra ting & tang EDIT: schriwelaif Endret 15. november 2004 av SpecialUnit69 Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 skal bare ha litt lys og sånt. Har et stygt del kab nå, så.. Er det plass til enda en hardisk? (sata eller vanlig?) Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har dette bare i RØDT... Bruker det so mserver kabinett ( rå kult ). Alle vennene mine får sjokk å lurer på hva det er for noe når de ser på kabinettet!!! Det er et meget bra kabinett, men ikke solid!! Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Det er plass til MANGE harddisker!!! Sata eller vanelig??? Det bestemmer kontrolleren til hovedkortet ditt!!! Selfølgelig kan du ha IDE og SATA i kabinettet ( hvis du mente om hvilken harddisk anbefaler jeg strekt SATA... Mye mindre kabel rot!! ) Endret 15. november 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 må kjøpe nytt hovedkort uansett da.. og det er litt vanskelig, for har ddr 2 minne, og en sata hardisk som er helt ny.. så må finne et hovedkort som støtter ddr2 og sata.. Hvor mange er det plass til? Er det plass til lys? går det å ta vekk den stygge tingen som er på vinduet? Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Det er plass til 6 harddisker Et hovedkort Vifter: 3 montert - 4 stykk kan du sette inn forran harddiskene. EDIT: den stygge lille tingen er veldig nyttig... ( en vifte ) Endret 15. november 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 wow! da har jeg bestemt meg! Dette skal jeg kjøpe! Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Men hvis du skal modde i kabinettet ville jeg ikke valgt dette... ( det er ikke så solid ) Men kan nesten si at jeg ville kjøpt det hvis jeg var deg Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Så lenge det er plass til lys så er det noe for meg:D men er det det da? Endret 15. november 2004 av magubrothers Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Så lenge det er plass til lys så er det noe for meg:D men er det det da? Jada, god plass å greier. Kan moddes også. Har det selv. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 går det å ta vekk den stygge tingen som er på vinduet? jadda seff. er bare å mekke litt det fram med dremmelen gutt Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Takk for all info! Jeg har bestemt meg allerede! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 ja da får vi vel snart gratulere med nytt kabinett da Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 jauda! (H) Men kan ta en stund da;) for Posten bruker laaang tid på å sende den, dessuten, så må jeg bestille den, og tjene inn 200 til 8-) God natt Alle! Snakkes i morgen! Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg har selv det samme kabinettet bortsett fra at det er gult da.. Jeg er veldig fornøyd med det kabinettet men, det var litt rot med front audio og usb da..skulle nesten ha vært med en manual for det kabinettet.. Men jeg anbefaler det kabinettet ja! En som kjøpte samtidig med meg, bortsett fra at det var i svart, kjøpte til neonlys og det ble veeeldig kult Gratis med nytt kabinett må nesten jeg også si da Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 hehe:D Nå fikk jeg lyst til å kjøpe det! og det skal jeg! har ikke fått det ennå da.. faktisk så har jeg ikke bestilt det engang Men kom gjerne med mere info Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Har det samme i gult, holder på og sette inn vannkjøling. men jeg har ikke fått brukt det så mye da jeg ikke har hatt hd som funket på hk i denne maskinen . Stilig kabiett, men kan kanskje bli litt lei av det i lengden, men da er det bare og modde i vei z1Ob Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 argh! nå fikk jeg enda mere lyst på det! det kabinette MÅ bli mitt! *sikle* Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg ville kjøpt et som var litt større og mer solid. men det er meg vet du!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå