jihn Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 fikk hjerteproblemer når jeg leste nyheten...var vekke der noen sekunder jaja, blir å dra seg opp av seng da, 09:00 er jeg klar har spist frokost og full pakke! *leter etter beroligende tabeletter* Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Denne countdown'en skal være rett:http://www.marcopolo.me.uk/hl2/Half-Life_2...down/index.html Well, den er en time feil.... Legg på en time så blir den rett Ellers er det en rett countdown oppe i venstre hjørne, samt mye info her: http://www.hlfallout.net/ Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 kl 1300 i morgen. Var jeg pessimistisk istedet da? Allerede i morgen... Det hadde vært noe. Ikke at jeg støtter cracking eller ville gått til anskaffelse av en cracket versjon fremfor å kjøpe spillet, men... Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Skal vi ha en liten forumkonkurranse her? Hvor lang tid tar det før spillet blir cracket (skikkelig)? Premie: Ære og berømmelse. En uke, tipper jeg (optimist). Optimist? HL2 vil bli gitt ut "på nett" innen 3-4 dager maks. Vil ikke akkurat kalle deg noen optimist når mitt utsagn er pesimistisk. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 kl 1300 i morgen. Var jeg pessimistisk istedet da? Allerede i morgen... Det hadde vært noe. Ikke at jeg støtter cracking eller ville gått til anskaffelse av en cracket versjon fremfor å kjøpe spillet, men... Er desverre nødt til å si at det vil jeg. Forbanna jul som kommer om noen uker, den dreper jo lommeboka mi! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Tror det er ute på nettet allerede... Nforce er nede... Vet ikke om det er overbelastning eller hva det er... Edit: NFOrce.nl is currently having problems with the mainserver's memory... Tonight we will be doing some upgrades aswell as fixing the server... We hope to have things back up soon... The time is now: 00:17:49 We hope before: 02:00:00 Endret 15. november 2004 av Caddy Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Tror det er ute på nettet allerede... Nforce er nede... Vet ikke om det er overbelastning eller hva det er... Edit: NFOrce.nl is currently having problems with the mainserver's memory... Tonight we will be doing some upgrades aswell as fixing the server... We hope to have things back up soon... The time is now: 00:17:49 We hope before: 02:00:00 Tviler på det har noe med HL2 å gjøre, siden nforce bare inneholder .txt filer. Håper for guds skyld ingen slakter Caddy pga han la inn linken. Siden der er like harmløs som barnegrøt. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 The forums couldn't handle the excitement and are taking a little breather. See www.steampowered.com for news. Thanks! http://www.steampowered.com/forums/ hehe Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 The forums couldn't handle the excitement and are taking a little breather. See www.steampowered.com for news. Thanks! http://www.steampowered.com/forums/ hehe *lol* Kanskje den mest omtalte spill lanseringen ever. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Tror det er ute på nettet allerede... Nforce er nede... Vet ikke om det er overbelastning eller hva det er... Edit: NFOrce.nl is currently having problems with the mainserver's memory... Tonight we will be doing some upgrades aswell as fixing the server... We hope to have things back up soon... The time is now: 00:17:49 We hope before: 02:00:00 Tviler på det har noe med HL2 å gjøre, siden nforce bare inneholder .txt filer. Håper for guds skyld ingen slakter Caddy pga han la inn linken. Siden der er like harmløs som barnegrøt. txt er også data. spesielt når det er flere 100000 som skal ha samme side på en gang.. Men kan jo aldri vite.. Ikke det at jeg bryr meg.. Har kupong.. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Angrer på at jeg gikk for Bronze på steam for 340kr da man kan få det for 299kr på Elkjøp med cdplatene. Status å ha størst mulig samling i hylla Lenke til kommentar
wotg Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 ....25.7% pre-loaded gjett hvem som har fri i morra Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 jaja, jeg har bare 87% preload'a Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Da blir half life 2 kjøpt etter skolen i morgen. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 ....25.7% pre-loaded gjett hvem som har fri i morra gjett hvem som driter å dra på fysikk forelesning da? 100% preloada her for flere måneder siden. blir vel no lasting av updates før man får spilt det Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Her er Ruby; --------> http://ati.com/online/radeonx800/media/wp_ruby_freefall1.jpg Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Planethalflife sier: International Release Times Demystified11/15/2004 15:00 PST | Half-Life 2 | by Pratt Since I have been receiving numerous emails of confusion, I thought I would try to help shed some light on the "simultaneous release times"... thing. Basically, we expect that Half-Life 2 will be available for activation at midnight tonight VALVe time - which is in the Pacific Time Zone (GMT -08:00). For release times in your locality, please refer to the list below: ......blablabla lang liste....... (GMT +01:00) 9:00 AM - Amsterdam, Berlin, Bern, Rome, Madrid, Paris, Stockholm ......blablabla lang liste....... Edit: Får håpe posten kommer tidlig med pakken min i morra (inneholder HL2). Noen som har motatt HL2 fra elkjop.no (299,-). Jeg bestillte på søndag. Endret 16. november 2004 av PantZman Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Glem julaften i Desember! Julaften er om 7 timer og 25 minutter! Lenke til kommentar
Slefve Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Torsdag kl 0400 tipper jeg den er cracket Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hl2 funker her nå. dust.,... det gjør ikke det. Men jeg måtte selvfølgelig sjekke. Der kastet du bort et minutt av livet mitt patetisk nikkor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå