Greez Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 du kan flytte steam mappa hvor du ønsker-men du må oppdadere klient filen. Spar deg for trøbbelet med å ikke instalere steam på c: der du har oset ditt. Med all virusen\spam osv vi har i dag er det ikke sjeldent vi må instalere xp på nytt, hvor kjedelig er det ikke å ha steam i programfiles da!! OM du har plass nokk lager du en backucp av spillene helt enkelt ved å kopiere spill mappen har ikke prøvd å brent noe enda obs:Men husk det kan være et sinnsykt trykk på servrene dagene fremmover nå. Hvordan oppdatere klient filen ? er ikke helt inn på akkurat det området. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Så utrolig surt å måtte gå heeele den laange skoledagen i morgen, kommer til å virke som en evighet å måtte gå å vente på at skoledagen skal være over. Men trooor jeg skal komme meg hjem asap etterpå ja Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Kan man spille HL1 og CS på HL2 key?? *forsove seg i morgen* EDIT: leif var her.. Endret 15. november 2004 av I hate Compaq Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 DEnne tråden nådde 100 innlegg på rekordfart! Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 du kan flytte steam mappa hvor du ønsker-men du må oppdadere klient filen. Spar deg for trøbbelet med å ikke instalere steam på c: der du har oset ditt. Med all virusen\spam osv vi har i dag er det ikke sjeldent vi må instalere xp på nytt, hvor kjedelig er det ikke å ha steam i programfiles da!! OM du har plass nokk lager du en backucp av spillene helt enkelt ved å kopiere spill mappen har ikke prøvd å brent noe enda obs:Men husk det kan være et sinnsykt trykk på servrene dagene fremmover nå. Hvordan oppdatere klient filen ? er ikke helt inn på akkurat det området. Bare logg deg inn på steam en gang til, så er filen oppdatert; er ikke noe voldsomt "hokkus pokkus" heldigvis... Lenke til kommentar
nord Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) det fungerte ikke hos meg, endte opp med å måtte preloade på nytt..73,6% edit: oppdaget nå at .gcf filene som preloades ender opp igjen på C: disken..men Steam er jo på H: hvordan fikser man dette..? Endret 15. november 2004 av nord Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Kan man spille HL1 og CS på HL2 key?? Det er det som er så bra-du får alle spillene og hl1 og day of defeat blir pusset opp med samme grafikk som på hl2 og de for du også gratis med om du kjøper Silver konto fra steam for 380. du oppdaterer klient filen ved å ta den med fra pcen du lastet ned spillene fra. Feks så bruker jeg en server til å laste ned fra, skall steam på klient pcen min finne de nye spillene når jeg flytter de over, må denne klient filen oppdateres. ClientRegistry.blob Endret 15. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Noen som har sett "reklame" på butikker og funnet ut hvor mye silver kommer til å koste (boxed)? En kompis av meg så faktisk HL2-reklame på TV3 i ettermiddag. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 ClientRegistry.blob det er denne filen som lagrer info om hvor man har filene. kopier denne filen til et sikkert sted. slett filen, start steam på nytt, nå skall den finne de nye filene + at den skall oppgradere hvor filene skall ligge. Det skall nevnes at jeg måtte starte på 84% igjen når jeg flyttet hl2, men det er jo ikke noe problem, de kan jo ikke ligge på c: Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 En kompis av meg så faktisk HL2-reklame på TV3 i ettermiddag. en venn av meg fikk også med seg den, noen som har funnet denne på nettet? gidder ikke se tv for reklamens skyld. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hl2 funker her nå. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hl2 funker her nå. dust.,... det gjør ikke det. Men jeg måtte selvfølgelig sjekke. Der kastet du bort et minutt av livet mitt Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hl2 funker her nå. Sier han som hevdet at en kompis spilte den ferdige versjonen for flere måneder siden. Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Jævlig dårlig gjort å slippe Half-Life rett foran eksamensperioden Jah ikke sant!! D e no dritt..Mn jeg kjøper det imorgen og begynner å spille d etter onsdag... Har tentamen på onsdag Og d med cracket versjon er teit!! D va en av grunnene til at vi måtte vente så lenge på hl2.. Bare fordi noen dumme ****** skulle fete seg med beta versjonen!! Og d ekke mulig å spille PCW f.eks med en dårlig cracka versjon!! Og btw: Plz da Nikkor Endret 15. november 2004 av Ducky Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 FY F JEG GLEDER MEG SOM EN LITEN UNGE... jeg skal kjøpe det i morra jeg å ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå jeg gleder meg.. håper jeg vinner konkuransen å jeg da.. skal sitte åppe dag å natt å spille azz Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 FY F JEG GLEDER MEG SOM EN LITEN UNGE... jeg skal kjøpe det i morra jeg å ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå jeg gleder meg.. håper jeg vinner konkuransen å jeg da.. skal sitte åppe dag å natt å spille azz Du er ikke den eneste, men dag og natt er vell litt drøyt? (ELLER IKKE) Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 FY F JEG GLEDER MEG SOM EN LITEN UNGE... jeg skal kjøpe det i morra jeg å ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå jeg gleder meg.. håper jeg vinner konkuransen å jeg da.. skal sitte åppe dag å natt å spille azz Roooolig da Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Blax jeg tviler sterkt på at det er drøyt azz.. nå har jeg gleda meg så lenge at... i dag var jeg på spaceworld å spørte om dem hadde fått det ennå (4ganger på dagen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå