MrLee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hva pokker har en LOKAL HW.no konkurranse med Valve å gjøre? dette er vel HW.no/gamer.no sin feil, og ikke valve? det var tross alt HW.no som antok at ruby var på plakat i spillet...? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 59 sider pga et spill. HL2 er stort. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 59 sider pga et spill. HL2 er stort. Er mange som vil si Velkommen til spillet da vettu syns ikke det var sååå stort jeg da... Men er andre som mener noe annet så jeg snakker på mine egne vegne. Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 dette spillet bare ruler.. det mener jeg.. jeg dette spillet du hører liksom navnet i lufta HL2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Yahooooo! Fikk Nettop Gold pakken min levert fra en hyggelig kar fra Nor-Cargo direkte til jobben!! Masse småsnaks oppi men desverre ingen kopi av spillet på Dvd. Må vel brenne selv en iso backup da. Noen som vet hvordan man ordner det, brukes backup funksjonen til Valve da? Lenke til kommentar
vix Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Er det noen her som har prøvet dette spillet med ati x800xt og nvidia 6800 gt og er det noe forskjell i bilde ,eller forskjell vedrørende "legging" i spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå