Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huh? Hva mener du med det? Kan du presisere?

Ruby, ati dama, var ikke med i half life 2 likevel. Hun ble fjernet, sammen med noen fåtall våpen og en chapter, som egentlig skulle vært med. Det er grunnen til at ingen av de 100vis folka på forumet har funnet henne.

Lenke til kommentar
HVA!!!? Hvordan kan de da annonsere en konkurranse?  :realmad:

Ikke spør meg. Synes det er VELDIG rart det der jeg og. Men jeg kjenner folk som har gått gjennom alle, tja, husker ikke helt hva det heter, men det er de bilde-filene i spill folderen ( selv ser jeg ikke noe bilde filer men...) og de sier at ruby ikke er der. Og når så mange på forumet har spillt gjennom spillet såpass mange ganger uten å finne henne....ja, sier seg selv.

edit: jeg har selv gått gjennom spillet 2 ganger, der den 2. gangen tok jeg meg GOD tid til å se gjennom alle kroker i spillet. fant ingenting. De som starta konkurransen har jo ikke screenshots selv engang jo. :dontgetit:

Endret av asad
Lenke til kommentar

Valve har sagt at vi skal vente oss en overraskelse, så kanskje det kommer en expansion eller noe der hun er med. Høres litt rart ut at de fjernet både våpen og et chapter. De hadde nok sine grunner, men spillet hadde ikke tatt skade av å være litt lengre. Spesielt med tanke på hvor lang tid de har brukt.

Uansett, i lys av dette og uten konkret informasjon om hva som kommer til å skje videre, virker hele konkurransen temmelig meningsløs.

Har du forresten en side å vise til?

Lenke til kommentar

Nei, virker ikke slik...

Jeg har lest gjennom hele steampowered.com-forumet, og 5-6 andre fansite-forum, og det virker som ingen i verden har funnet Ruby. :no:

Saken var at hun var på en reklameplakat på en vegg i en E3-demostrasjonsvideo av spillet... men ble tatt ut, sammen med hele 3 chapters, 3 våpen, og 5 fiender... :cry:

men hvem vet, det kommer helt sikkert expansions, akkurat som Opposing Force og Blue Shift for HL1.

:thumbdown:

... utrolig dumt, egentlig, siden jeg hadde virkelig lyst på den premien... :ohmy:

:EDIT:

Når det gjelder det bildet, er det Dr. Breen som er visket ut. Nedert til høyre er slettes ikke gman, men en annen forsker. Han, og han som står til høyre for Eli Vance, er de to som slipper deg inn i testkammeret i begynnelsen av HL1... med retinaskanner-døråpnerene.

Endret av Xebeche
Lenke til kommentar
Valve har sagt at vi skal vente oss en overraskelse, så kanskje det kommer en expansion eller noe der hun er med. Høres litt rart ut at de fjernet både våpen og et chapter. De hadde nok sine grunner, men spillet hadde ikke tatt skade av å være litt lengre. Spesielt med tanke på hvor lang tid de har brukt.

Uansett, i lys av dette og uten konkret informasjon om hva som kommer til å skje videre, virker hele konkurransen temmelig meningsløs.

Har du forresten en side å vise til?

sorry, har ingen side. Har lest dette på flere forskjellige steder, forum, pluss at jeg har hørt det fra folk som er ganske optatt av HL, og som sagt, har sjekket folderen med alle bilde-filene.

Men, det kan jo alltid hende jeg/de tar feil. Men da er det jo et mysterium at ingen har funnet henne hittil.

Lenke til kommentar
pluss at jeg har hørt det fra folk som er ganske optatt av HL, og som sagt, har sjekket folderen med alle bilde-filene.

Gå nå ut ifra at Ruby finnes et sted i spillet.

Hvis det var slik at Ruby var sammen med de vanlige teksturene fra resten av spillet, ville det nok ikke tatt lange tiden før noen var haxx0r nok til å finne ut hvor den teksturen ble brukt. (og lett kunne tatt screenshot og jukse seg til premien)

Så er vel kryptert eller på et annet sted enn de vanlige.

Lenke til kommentar
pluss at jeg har hørt det fra folk som er ganske optatt av HL, og som sagt, har sjekket folderen med alle bilde-filene.

Gå nå ut ifra at Ruby finnes et sted i spillet.

Hvis det var slik at Ruby var sammen med de vanlige teksturene fra resten av spillet, ville det nok ikke tatt lange tiden før noen var haxx0r nok til å finne ut hvor den teksturen ble brukt. (og lett kunne tatt screenshot og jukse seg til premien)

Så er vel kryptert eller på et annet sted enn de vanlige.

men det burde jo være noen som hadde sett henne nå?

Lenke til kommentar
sikkert et markedsføringstriks

dem har sikkert plassert henne i en expasion pack som vi seff må betale ekstra for

300 for expansion pakken med de tingene de tok ut og vips der kom ruby

billig av valve syns jeg

alt for å tjene mest mulig penger

tenkte akkurat det samme, virker ganske sannsynlig..

Endret av psi0n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...