Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2

Anbefalte innlegg

Jepp

I full frustrasjon prøvdet jeg forgjeves å meie dem ned, noe som ikke går-Frustrajonen blir enda større når det bare kommer nye (da spesielt på taket når gordon skall skyte ned "romskipene" i luften med bazooka.

Noen som vet hvem som er strøket bort på bildet?

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et spørsmål til om spillet

Virker den kraftinge versjonen av g-force våpnet tidligere i spillet-i så fall er det en konsoll komanndo slik at jeg kan få det?

Sleng opp console

skriv: map d3_citadel_04

skriv etterpå: changelevel d1_trainstation_01

Viktig med changelevel fordi da skifter du bare level, ikke våpen.

Har du ikke våpna etter du har changelevel'et, så skriv enten "impulse 101" ,"give weapon_physcannon" eller "give weapon_physgun"

Have fun ;)

Lenke til kommentar

får det ikke til

Men skall jeg få dem helt i starten eller må jeg vente til punkte der jeg får brekkjernet?

Edit: jeg har tatt med changelevel i kommandoen også, men jeg starter spillte med null våpen

Edit:fikk det til med "give-........" kommandoen etterpå :thumbup:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Jepp

I full frustrasjon prøvdet jeg forgjeves å meie dem ned, noe som ikke går-Frustrajonen blir enda større når det bare kommer nye (da spesielt på taket når gordon skall skyte ned "romskipene" i luften med bazooka.

Noen som vet hvem som er strøket bort på bildet?

Vel.. Han slemme duden som gjemmer seg i det høye tårnet var jo forsker på blackmeesa.. Kanskje det er han?

Lenke til kommentar

men det er jo g-man? er nesten sikker på det.

det er mer mistenklig (ja jeg har lite å finne på i dag), det står en åpen dør bak teleporteren, når damen blir teleportert er det mulig hun bare blir flyttet bak døren bare, mens du blir fylt med dop å flyttet til en annet sted, mange bra teoriter på gang nå

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Det er Dr. Breen som er strøket ut av bildet, da han viste seg å være en bedrager som arbeider for Combine. (om jeg ikke bæsjer på leggen nå da..)

Nest til høyre ser man Gordon :yes:

G-Man ser man mange ganger hvis man følger litt med i spillet, sikkert ti ganger mer enn de mest hardbarka HL2´erne klarer og så også. Men han står både sammen med fiender og venner, så han er en hard nøtt!

Lenke til kommentar

Hva skjer hvis man har Gravity gun før man egentlig skal få den i spillet? Blir man stående fast når man kommer dit? Hvis man bruker cheat slik at man får alt helt i begynnelsen (alle våpen, drakten), kan man ikke ta den på seg nede i labben. Og da står folka og maser på deg til du blir lei og lukker spillet :no:

Lenke til kommentar

-Ikke at jeg skal leke moderator, men hadde det ikke vært en idé å flytte denne diskusjonen hit nå, siden diskusjonen her går mye på selve gameplayet nå, noe som blir diskutert/har blitt diskutert der, mens denne tråden egentelig var om releasen til spillet?

Lettere å finne svar for dere som lurer på ting om spillet hvis dere går til Half Life forumet vil jeg tro.

Lenke til kommentar
ser fortsatt etter en god piratert version.

kjøper spill, men dette spillet nekter æ å kjøpe av prinsipp fordi det innholder en for jævlig "lisensavtale"  som gir totalt intrykk av SPYWARE.

vil ikke kjøpe dritten, og råder alle andre til å kjøre cracket utgave.

Leser mye rart innpå her, og dette innlegget ryker RETT inn på 10-på-topp-idiotiske-innlegg listen min gitt!

Mange av mine kompiser har faktisk samme holdning.

Lenke til kommentar
kjøper spill, men dette spillet nekter æ å kjøpe av prinsipp fordi det innholder en for jævlig "lisensavtale"  som gir totalt intrykk av SPYWARE.

Så hvis du hadde lagd ett spill, så hadde du bare gitt det bort gratis? Såvidt jeg vet er det lisens på all lovlig programvare man installerer på maskinen, og det inkluderer spill. Alle spill jeg har kjøpt og installert har hatt en lisensavtale man godtar/ikke godtar. Jeg har ikke lagt merke til noe spyware i forbindelse med HL2, så jeg kan ikke forstå hva det er du prater om egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...