Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om detta har blitt nevnt før her, gidder faktisk ikke å lese gjennom alle postene :p

Men tipper at mange her sitter med SP2 installert.

Jeg hadde problemer med at spillet hang seg i hytt og pine. Gjelder forsåvidt ikke bare HL2. Men så skrudde jeg av DEP (Data Execution Prevent eller no sånt) og etter det har jeg ikke hatt noen som helst problemer med noen av spillene.

Som sagt så veit jeg ikke om dette har blitt nevnt før, men for de som har problemer, så kan det være verdt et forsøk å prøve å skru av dette :D

Lenke til kommentar

Steam = helvete på jord, jeg er så dritt lei at det ikke er mulig...

Logger meg på online og jeg får logget meg på. Prøver å starte HL2, får beskjed om at serveren er opptatt. Prøver å logge på i offline mode, får beskjed om at det ikke er mulig.

Så steam/valve kan ryke å reise til, ja dere vet hvor...

Lenke til kommentar

Logger meg på online og jeg får logget meg på. Prøver å starte HL2, får beskjed om at serveren er opptatt. Prøver å logge på i offline mode, får beskjed om at det ikke er mulig.

Har ingen problemer med Steam, har vært logget på nesten 24/7 den siste tiden, har funket helt smooth bortsett fra friends da, som suger så inn i h......!

Lenke til kommentar

Har ingen problemer med Steam, har vært logget på nesten 24/7 den siste tiden, har funket helt smooth bortsett fra friends da, som suger så inn i h......!

Har fått litt småsmuss med steam avogtil (blir kastet ut av spillet). Ikke så veldig mye akkurat, mengasnke så ergelig når du koser deg med ett "offline-spill".

AtW

Lenke til kommentar

Bytt spillet-kontakt steam via mail å si du angrer kjøpet-så slipper du å sitte foran monitoren å hyle. Er de ikke fornøyd med en ting bytt det, der er ikke så veldig mye annet å få gjort med det (om du ikke er en whiner da)

Lenke til kommentar

wuuuhuuuu ! i går ble jeg endelig eier av 5 stk. HL2 CDr'. skal ikke legges installeres før ca. klokka 1300 fredag 10. desember. da er jeg ferdig med alle eksamener.

Epz.

noen tips om hva jeg bør gjøre før jeg legger det inn ?

Endret av EpziloN
Lenke til kommentar

Er det umulig å endre Account Name ?

La inn hele navnet mitt når jeg lagde kontoen. Men vil gjerne være litt mere anonym når jeg spiller online.

Finner ingen mulighet i Steam til å endre det, eller å slette kontoen for å lage en ny.

Endret av Sigurd2
Lenke til kommentar

Bytt spillet-kontakt steam via mail å si du angrer kjøpet-så slipper du å sitte foran monitoren å hyle. Er de ikke fornøyd med en ting bytt det, der er ikke så veldig mye annet å få gjort med det (om du ikke er en whiner da)

Bytte spillet, hvorfor det det er jo genialt bra... Det er steam som irriterer livet av meg. Men fikk det jo til å virke 10 minutter etter den posten... Men et eller annet sted så må man jo få ut frustrasjonen ;)

Lenke til kommentar

Obs liten *Spoiler*

Har runnet det-iriterte meg at jeg ikke kjønte en dritt av slutten, så jeg har starte på nytt for å finne det ut, finnes det en tråd om plottet i hl2?

Mens jeg kjørte luft båten så jeg G-man stå og observere, er ikke helt sikker på om gordon hjelper de riktige folka? er det en tråd om dette et sted?

Lenke til kommentar

ser fortsatt etter en god piratert version.

kjøper spill, men dette spillet nekter æ å kjøpe av prinsipp fordi det innholder en for jævlig "lisensavtale" som gir totalt intrykk av SPYWARE.

vil ikke kjøpe dritten, og råder alle andre til å kjøre cracket utgave.

Lenke til kommentar

ehhhh. ok slik jeg ser det re det piratene selv som lager slike problemer, du vasser nokk bare i din egen dritt mister

Edit: En annen ting er at alle seriøse gamere burdet kjøpe spillet de spiller mye, noe annet er å stjele + at det er umilig å lage spill uten å få in penger, det iritere meg max at gamere himler med øynene når jeg forteller at jeg kjøpte et spill fordi det er bra. Ja jeg klarer å laste ned, men om du ikke gidder å støtte dem som lager spillene du sitter å spiller----- resten av poenget sier seg selv.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
ser fortsatt etter en god piratert version.

kjøper spill, men dette spillet nekter æ å kjøpe av prinsipp fordi det innholder en for jævlig "lisensavtale" som gir totalt intrykk av SPYWARE.

vil ikke kjøpe dritten, og råder alle andre til å kjøre cracket utgave.

Leser mye rart innpå her, og dette innlegget ryker RETT inn på 10-på-topp-idiotiske-innlegg listen min gitt!

Lenke til kommentar
Obs liten *Spoiler*

Har runnet det-iriterte meg at jeg ikke kjønte en dritt av slutten, så jeg har starte på nytt for å finne det ut, finnes det en tråd om plottet i hl2?

Mens jeg kjørte luft båten så jeg G-man stå og observere, er ikke helt sikker på om gordon hjelper de riktige folka? er det en tråd om dette et sted?

Han mannen dukker da stadig opp her og der, vet ikke hvilken rolle han spiller.

Lenke til kommentar

*spoiler alert*

G-man er med når spillet startet-slutter + at han faktisk dukker opp i spillet fler ganger, har bare ikke sett det før andre rundet, han er en slags arbeidsgiver (om du ikker har spillt ferdig kan jeg ikke si mer).

Det merklige er at han står midt inne blant fienden å observerer deg, så hvem jobber han for????

Flere spørsmål en svar i dette spillet

Edit: har lagt i bildet et par poster opp!, så han plutteslig der oppe, eller det vill si kammeraten som jeg spilte sammen med så ham, om du sitter å spiller vill du etter all sansynilghet ikke se ham.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Sånn for å kritisere litt er "teamwork"-funksjonen helt bak mål, har selv rundet Freedom Figthers og hvordan utviklerene av det spillet løste det var absolutt fabelaktig. HL2 burde ha kopiert det da slik det nå foregår er ikke særlig taktisk og kan være irriterende til tider da folka bare surrer rundt deg.

Ellers finner jeg spillet ganske variert og underholdende. Det er utrolig hvor mye detaljer utviklerene har lagt ned i de forskjellige banene, selv savner jeg litt frihet i stedet for å følge en bestemt rute hele veien, Far Cry er et flott eksempel over hvordan man kan komme igjennom en bane ved forskjellige løsninger. Dette igjen gjør spillet mye mindre taktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...