Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har skjedd noen ganger til meg etter at jeg har lukket HL2, eller CSS. Som dere ser kommer høyreknapp-menyene opp som blanke felt. Om jeg beveger musen over kommer de forskjellige funksjonene frem i tur og orden, tho litt fucka. Hehe. Pussig, må reboote for at det igjen skal funke.

post-107-1101667873_thumb.jpg

Lenke til kommentar
er det INGEN som vet hvordan man kan sjekke om spillet virkelig er oppdatert? og evt. hvordan man kan oppdatere det selv?

har en følelse av at jeg har nevnt dette før..

gå inn i konsollen og skriv følgende:

mat_forcemanagedtextureintohardware

hvis den gir en feilmelding ("wrong syntax" eller lignende) så er den ikke installert.

for å slå den av (disable patchen) skriver du

mat_forcemanagedtextureintohardware "0"

eneste måten å oppdatere er å restarte Steam og håpe at den kommer. hvis du har satt på automatisk oppdatering vil du ikke få noen melding når den lastes ned/installeres.

Endret av psi0n
Lenke til kommentar

AMDZone tester ytelsen til Athlon 64 på Half-Life 2 som funksjon av klokkefrekvens og skjermoppløsning her:

Half Life 2: CPU Scaling and Performance Revealed

hl2cpuscaling.jpg

Our results show that at 1GHz to about 1.7GHz there is no separation performance at each resolution.  At 1.8GHz we start to sees some separation, and by the time we get up to 2.2GHz things really start to separate for the 1280X1024 resolution that more gamers are likely to play at.

CPU scaling is clear throughout as the grade at which performance increases is pretty even up until we start to hit the wall at 2.7GHz.  We see at that speed performance begins to level out which could mean that the video card has reached its limit in performance.

So we see that Half Life 2 will scale very linearly with the Athlon 64 when the video card is not the limiting factor.

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

Tror ikke det har noe si på vansklighetsgraden iallefall. For vanskelig å finne henne er det uansett. Tenk alle millionene med folk som spiller dette spillet og så er det ingen som har funnet henne enda. Jeg har iallefall gitt opp for lenge siden. Tror ikke noen kommer til å finne henne før hun bare dukker opp ved en tilfeldighet for en eller anne heldig sjel.

Lenke til kommentar

vill ikke forundre meg om valve en eller gang legger ut en update som "aktiverer" ruby. De kan jo gjøre så og si hva de vill med spillet gjennom steam.. høres ikke bra ut akkurat det..

Selv har jeg pakket bort hl2 nå. Dritt lei hele spillet.. har heldigvis fått solgt det :)

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
vill ikke forundre meg om valve en eller gang legger ut en update som "aktiverer" ruby. De kan jo gjøre så og si hva de vill med spillet gjennom steam.. høres ikke bra ut akkurat det..

Selv har jeg pakket bort hl2 nå. Dritt lei hele spillet.. har heldigvis fått solgt det :)

Hmm... Godt poeng det med å selge det.... Er dritt lei det selv.... :hmm:

Lenke til kommentar
vill ikke forundre meg om valve en eller gang legger ut en update som "aktiverer" ruby. De kan jo gjøre så og si hva de vill med spillet gjennom steam..    høres ikke bra ut akkurat det..

Hmm... Godt poeng det med å selge det.... Er dritt lei det selv.... :hmm:

:dontgetit:

Hvorfor lei det? Har bare gått gjennom det en gang, kanskje der det ligger hos meg?

Når du selger det må du vel gi bort steam account også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...