Stig-Arne Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 er det INGEN som vet hvordan man kan sjekke om spillet virkelig er oppdatert? og evt. hvordan man kan oppdatere det selv? andesam: fint å vite at jeg ikke er alene.. selv hadde jeg dønn stabilt system fra før av.. Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Ser ikke noen hake for "Update" under settings på Steam jeg... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 du må gå på play games og høyreklikke hl2.. og velgte properties så ser du automagiske oppdateringe Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Merklig, kann ikke se noe jeg heller, for dem som det funket bedre for før må det jo være en valgmulighet, slik at man kan fjærne patchen, du ser jo ikke hvilken versjon du har en gang slik det er nå. Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Dette har skjedd noen ganger til meg etter at jeg har lukket HL2, eller CSS. Som dere ser kommer høyreknapp-menyene opp som blanke felt. Om jeg beveger musen over kommer de forskjellige funksjonene frem i tur og orden, tho litt fucka. Hehe. Pussig, må reboote for at det igjen skal funke. Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 du må gå på play games og høyreklikke hl2.. og velgte properties så ser du automagiske oppdateringe Jeg fant, jeg fant! Men den stod allerede på. Så da er det nok oppdatert. Lenke til kommentar
psi0n Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) er det INGEN som vet hvordan man kan sjekke om spillet virkelig er oppdatert? og evt. hvordan man kan oppdatere det selv? har en følelse av at jeg har nevnt dette før.. gå inn i konsollen og skriv følgende: mat_forcemanagedtextureintohardware hvis den gir en feilmelding ("wrong syntax" eller lignende) så er den ikke installert. for å slå den av (disable patchen) skriver du mat_forcemanagedtextureintohardware "0" eneste måten å oppdatere er å restarte Steam og håpe at den kommer. hvis du har satt på automatisk oppdatering vil du ikke få noen melding når den lastes ned/installeres. Endret 29. november 2004 av psi0n Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) AMDZone tester ytelsen til Athlon 64 på Half-Life 2 som funksjon av klokkefrekvens og skjermoppløsning her: Half Life 2: CPU Scaling and Performance Revealed Our results show that at 1GHz to about 1.7GHz there is no separation performance at each resolution. At 1.8GHz we start to sees some separation, and by the time we get up to 2.2GHz things really start to separate for the 1280X1024 resolution that more gamers are likely to play at. CPU scaling is clear throughout as the grade at which performance increases is pretty even up until we start to hit the wall at 2.7GHz. We see at that speed performance begins to level out which could mean that the video card has reached its limit in performance. So we see that Half Life 2 will scale very linearly with the Athlon 64 when the video card is not the limiting factor. Endret 29. november 2004 av snorreh Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Tror jeg fant ruby-hun er litt styggere en forventet-nå venter et liv i glitter å champagne, bare å sendet meg premier Valve! Endret 30. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ikke Valve. MSI og ATi. Lukter jeg et MSI X800 XT? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Dessuten er ikke stutteringen fikset. Man må også slå ned aa og af for at det skal bli borte. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg fikk noen voldsomme konflikter med lyden på slutten, lyden spraket + mye hakking-ligger på 60-100 ellers. Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 simalarion var det på mdium eller hard du fant henne...?? vis det er ruby??! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 simalarion var det på mdium eller hard du fant henne...?? vis det er ruby??! du ser da vel at det er en dukke ? se på sc shottet da mann! Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 ja men vis det er den dukken som er ruby selvom jeg tviler på det.. så er det ike sikkert at den var der på easy Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Tror ikke det har noe å si hvilken vanskelighetsgrad man spiller på. Forskjellen vises bare i hvor tøffe motstanderne blir og hvor mye våpnene skader (ifølge spillet). Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Tror ikke det har noe si på vansklighetsgraden iallefall. For vanskelig å finne henne er det uansett. Tenk alle millionene med folk som spiller dette spillet og så er det ingen som har funnet henne enda. Jeg har iallefall gitt opp for lenge siden. Tror ikke noen kommer til å finne henne før hun bare dukker opp ved en tilfeldighet for en eller anne heldig sjel. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) vill ikke forundre meg om valve en eller gang legger ut en update som "aktiverer" ruby. De kan jo gjøre så og si hva de vill med spillet gjennom steam.. høres ikke bra ut akkurat det.. Selv har jeg pakket bort hl2 nå. Dritt lei hele spillet.. har heldigvis fått solgt det Endret 30. november 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 vill ikke forundre meg om valve en eller gang legger ut en update som "aktiverer" ruby. De kan jo gjøre så og si hva de vill med spillet gjennom steam.. høres ikke bra ut akkurat det.. Selv har jeg pakket bort hl2 nå. Dritt lei hele spillet.. har heldigvis fått solgt det Hmm... Godt poeng det med å selge det.... Er dritt lei det selv.... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 vill ikke forundre meg om valve en eller gang legger ut en update som "aktiverer" ruby. De kan jo gjøre så og si hva de vill med spillet gjennom steam.. høres ikke bra ut akkurat det.. Selv har jeg pakket bort hl2 nå. Dritt lei hele spillet.. har heldigvis fått solgt det Hmm... Godt poeng det med å selge det.... Er dritt lei det selv.... Hvorfor lei det? Har bare gått gjennom det en gang, kanskje der det ligger hos meg? Når du selger det må du vel gi bort steam account også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå