Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg ble lei av hele spillet, ikke minst fordi jeg brukte en del timer ekstra på å slå ihjel enhver kasse eller eske jeg fant, for å finne Ruby. Skulle aldri ha sett konkurransen som ble annonsert i artikkelen. Til slutt gav jeg bare tapt og innså at jeg ikke vil være den som finne henne. Jeg er så lei HL2 nå at jeg ikke gidder å loade chapters og titte gjennom enhver krik og krok. Bare tanken på at Ruby kan være et eller annet sted langs vannet der man kjører bilen er nok til at jeg ikke orker. Ja, og loadetidene og stuttering-en da.

Lenke til kommentar

Jeg må bare si det.

HL2 er bra!

Det er selvfølgelig ikke perfekt, men hva er "perfekt" etter så mange års hype.

Spillet er til dags dato det beste FPS jeg har spilt. Det varierer godt mellom action og puzzle. Det finnes sikkert en mengde bugs og feil med textures mm, men kan noen med hånda på hjertet si meg at det er avgjørende for et spill?

Spill handler om gameplay og hvordan hver enkelt opplever spillet. Detaljstudier av grafikk, lyd, kontroller og annet er etter min mening kun flisespikkeri. Etter min mening er spillet bra, ferdig med det.

Nyt spillet og slutt å lete etter det negative.

Lenke til kommentar
spillet er bra ja... men når man plages av å dette ut gang etter gang etter gang etter gang.. så må vel dere også skjønne at inntrykket av spillet og resten generelt faller drastisk ?

Den dagen du får ordnet problemene så håper jeg du kan sette deg ned og prøve å nyte spillet. Vanskelig å nyte hvis du er forbannet eller irritert.

Lenke til kommentar
Spillet oppdateres automatisk via Steam, så sant du har enablet dette. Høyreklikk på spillet i Steam og velg "properties".

Hvis automatisk oppdatering er enablet, og du har Steam oppe, er nok patchen installert. Dersom du har hatt Steam kjørende siden før patchen ble sluppet, så restart programmet. Hvordan du kan dobbelsjekke, vet jeg ikke...

Lenke til kommentar
Faktisk så tror jeg at jeg har sett G-Man i selve spillet, rett før man får Buggyen så er det et område som er stengt av med et tog, hvis man ser igjennom sprekken så ser man en kar med stresskoffert som spasserer bortover...

umm du finner ham flere steder, gjelder bare å holde øynene godt åpne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...