Kenneth Solfjeld Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Det eneste jeg synes er negativt er lengden på spillet, og sistebossen som var alt for lett.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har selv samme problem. Her kunne maskinen stå på i flere dager i strekk, spille, idle og alt.. uten at noe som helst hang seg.. Helt til jeg installerte hl2 shitten.. ALT klikker nå.. og når jeg ser at det er flere som er i samme selskap som meg begynner jeg å lure på om hva valve egentlig har drevet med de siste årene.. Irriterende lang installasjon, irriterende bugs ved spillet, irriterende loading... Er vanvittig skuffet over spillet.. ikke særlig mye spillglede igjen her hos meg. Må si at Doom3 var ett mye mere gjennomført spill, ingen bugs (som jeg kunne oppdage) mye mere spill glede (for meg) Det er sant an installasjonen er plagsom, men bugs og lang loade tid er pga. dårlig nedlastning og hardware. Så det du har sagt om HL2 er HELT FEIL siden ikke alle opplever det sånt, og Doom3 er ikke like bra som HL2... langt ifra ikke når mange andre enn meg opplever bugs etter bugs konstant.. spill detter ut, gjør maskinen genrelt mere ustabil enn den noen gang har vært. OK, loading må til mellom brett. Skal gi meg på det.. Også spillmessig syns jeg Doom3 var mye mere utfordrende, mere gjennomført.. Men det er to forskjellige spill.. Doom3 er mye mere løp og skyt enn hva hl2 er Jeg hadde mye større spillglede i Doom3 enn jeg har i hl2. Nå skal det sies at jeg ikke har gjennomfør hl2 ennå, og har sikkert mye artig igjen Selve spillet er bra.. mange finurlige oppgaver man må løse for å komme seg videre. Men det som skuffer meg mest er hvor dårlig spillet er lagt opp rundt, installasjon, start av spillet, at man i det hele tatt må ha ett ekstra program lagt inn for å kunne spille, tenker da på steam. At man MÅ ha internett linje for å kunne spille spillet første gang.. håper ikke det kommer flere ting etterhvert, men jeg frykter det. Dette er også grunnen til at jeg ikke syns hl2 fortjener beste spill statusen Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 og det fortjener det ikke etter min mening Jeg må desverre gå til det skritt å si at HL2 er det beste FPS spillet noen sinne.. Jeg er stor fan av FarCry, men jeg må nok si at fortellingen i HL2 er så rå og så fengslende at HL2 tar tronen i FPS uten problemer! Jeg simpelthen elsker HL2! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 altså, greitt nokk at historien fortsetter fra hl1.. Men på nr2 syns jeg det ikke er noe historie.. Men som jeg sa i stad.. jeg har ikke fullført hl2 ennå. og oppfatningen kan forandre seg. At andre syns det er vanvittig bra skjønner jeg.. men jeg er bare utrolig skuffet over hl2.. Likte doom3 mye bedre. Men, smaken er som baken.. delt:) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hmm , må vel bestemme meg for hvilket grafikkort jeg skal ha så jeg får spilt litt , har jo lasta ned spillet gratis da (fulgte med et 9800xt kort) men sitter på et bedritent fx kort som ikke taker dette , jeg har ventet i det lengste med tanke på pci express . Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 kommer ann på hvilket fx kort du har da. Selv kjører jeg 1152xett eller annet, med high på alt og 4x aa/af og her går det flytende 6800 LE umoddet Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 He He bruker et FX 5200 akkurat nå , dette er et kort jeg har liggende for bruk akkurat til dette formålet , nemmelig å putte i maskinen når jeg selger et kort og venter på et nytt , og det er ikke akkurat noe til heftige spill Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 hehe.. du klarer sikkert å kjøre hl2.. men hvilken grafikk du får er en annen sak. Minner meg på når half life kom, så gikk jeg gjennom det på en p100 med 72 mb ram og hele 1 mb skjermkort gikk i 640x380 i software mode Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 hehe.. du klarer sikkert å kjøre hl2.. men hvilken grafikk du får er en annen sak.Minner meg på når half life kom, så gikk jeg gjennom det på en p100 med 72 mb ram og hele 1 mb skjermkort gikk i 640x380 i software mode Var det i det hele tatt noen god opplevelse? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) kommer ann på hvilket fx kort du har da.Selv kjører jeg 1152xett eller annet, med high på alt og 4x aa/af og her går det flytende 6800 LE umoddet Imponerendet-du kan så å si kjøre spillet på alle pcer Endret 27. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 prøvde med dette kortet , men det klarte ikke å kjøre spillet :-) nei det blir nok et 800xt Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 okei.. trodde ikke det var sååååååå dårlig.. -NeoRag-: den kan da, ja.. da brydde jeg meg serdeles lite om grafikk.. hakket ikke noe særlig.. men klarte å gjøre meg ferdig Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 kommer ann på hvilket fx kort du har da.Selv kjører jeg 1152xett eller annet, med high på alt og 4x aa/af og her går det flytende 6800 LE umoddet Imponerendet-du kan så å si kjøre spillet på alle pcer huh? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 kommer ann på hvilket fx kort du har da.Selv kjører jeg 1152xett eller annet, med high på alt og 4x aa/af og her går det flytende 6800 LE umoddet Jeg kjører 1280x1024 med alt på high og 4x AA/AF med et Radeon 9800 Pro @ 432/344,5 MHz. Har ellers en XP-M @ 2,3 GHz. Går helt flytende Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 artig med kvikk cpu ja:) og ikke minst 512 mb ram til Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 still no Ruby ? begynner å lure på om Valve har nooba og ikke tatt med noe ruby jeg.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hvordan ser denne ruby ut? prøvde linken som hw.no hadde i artikkelen, men den funket ikke Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hun rødhåra jenta fra ATI sine sider... om du noen gang har vært inne på siden der, er det ganske stor sjanse for at du har sett henne..... Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hvor i hl2 finner man ruby da? har kommet litt over halveis nå og har ennå ikke funnet henne! Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hehe.. du klarer sikkert å kjøre hl2.. men hvilken grafikk du får er en annen sak.Minner meg på når half life kom, så gikk jeg gjennom det på en p100 med 72 mb ram og hele 1 mb skjermkort gikk i 640x380 i software mode Var det i det hele tatt noen god opplevelse? Ja, Half-Life var en like stor spillopplevelse som Hl2. (om ikke større) Hadde selv en P166 med 48mb ram og et 2mb skjermkort da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå