Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har selv samme problem. Her kunne maskinen stå på i flere dager i strekk, spille, idle og alt.. uten at noe som helst hang seg.. Helt til jeg installerte hl2 shitten..

ALT klikker nå.. og når jeg ser at det er flere som er i samme selskap som meg begynner jeg å lure på om hva valve egentlig har drevet med de siste årene..

Irriterende lang installasjon, irriterende bugs ved spillet, irriterende loading... Er vanvittig skuffet over spillet.. ikke særlig mye spillglede igjen her hos meg.

Må si at Doom3 var ett mye mere gjennomført spill, ingen bugs (som jeg kunne oppdage) mye mere spill glede (for meg)

Det er sant an installasjonen er plagsom, men bugs og lang loade tid er pga. dårlig nedlastning og hardware. Så det du har sagt om HL2 er HELT FEIL siden ikke alle opplever det sånt, og Doom3 er ikke like bra som HL2... langt ifra

ikke når mange andre enn meg opplever bugs etter bugs konstant.. spill detter ut, gjør maskinen genrelt mere ustabil enn den noen gang har vært.

OK, loading må til mellom brett. Skal gi meg på det..

Også spillmessig syns jeg Doom3 var mye mere utfordrende, mere gjennomført.. Men det er to forskjellige spill.. Doom3 er mye mere løp og skyt enn hva hl2 er

Jeg hadde mye større spillglede i Doom3 enn jeg har i hl2.

Nå skal det sies at jeg ikke har gjennomfør hl2 ennå, og har sikkert mye artig igjen

Selve spillet er bra.. mange finurlige oppgaver man må løse for å komme seg videre. Men det som skuffer meg mest er hvor dårlig spillet er lagt opp rundt, installasjon, start av spillet, at man i det hele tatt må ha ett ekstra program lagt inn for å kunne spille, tenker da på steam.

At man MÅ ha internett linje for å kunne spille spillet første gang..

håper ikke det kommer flere ting etterhvert, men jeg frykter det.

Dette er også grunnen til at jeg ikke syns hl2 fortjener beste spill statusen

Lenke til kommentar

altså, greitt nokk at historien fortsetter fra hl1.. Men på nr2 syns jeg det ikke er noe historie..

Men som jeg sa i stad.. jeg har ikke fullført hl2 ennå. og oppfatningen kan forandre seg.

At andre syns det er vanvittig bra skjønner jeg.. men jeg er bare utrolig skuffet over hl2.. Likte doom3 mye bedre.

Men, smaken er som baken.. delt:)

Lenke til kommentar
hehe.. du klarer sikkert å kjøre hl2.. men hvilken grafikk du får er en annen sak.

Minner meg på når half life kom, så gikk jeg gjennom det på en p100 med 72 mb ram og hele 1 mb skjermkort :) gikk i 640x380 i software mode :p

Var det i det hele tatt noen god opplevelse? :dontgetit:

Ja, Half-Life var en like stor spillopplevelse som Hl2. (om ikke større)

Hadde selv en P166 med 48mb ram og et 2mb skjermkort da.

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...