andesam Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Prelude: Takker for svar . Skal teste det. Det ser ut som om problemet er det samme hos meg og deg. psi0n: Har en 350 watts Fortron/Source psu. Egentlig syntes jeg det burde holde, har sett andre som driver mye større systemer på ikke så veldig mye krafritere psu. For når jeg spiller så er det jo bare en av diskene som arbeider... Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg savner alternative knapper funksjonen som var i HL. Det er jo fint mulig å bruke flere knapper til samme ting ved hjelp av consolen. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 andesam, jeg håper det hjelper. psi0n, har selv en NorthQ 400W psu her, så for lite strøm burde ikke være noe problem. SinIC, høres ut som om du har andre problemer enn det jeg opplevde, så min løsning vil nok ha ingen effekt på ditt problem. med meg så låste HL2 seg når noe nytt skjedde, gjerne når jeg passerte ett vindu, gikk gjennom en dør eller andre liknende situasjoner. det som da skjedde var at HL2 begynnte å hakke mens hd'n gikk for fullt og så av og til så låste spillet seg helt opp og VPUrecover kicket inn på ca 40% av gangene spillet låste seg og sa at den har byttet over til software rendring og at jeg burde restarte maskinen. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har selv samme problem. Her kunne maskinen stå på i flere dager i strekk, spille, idle og alt.. uten at noe som helst hang seg.. Helt til jeg installerte hl2 shitten.. ALT klikker nå.. og når jeg ser at det er flere som er i samme selskap som meg begynner jeg å lure på om hva valve egentlig har drevet med de siste årene.. Irriterende lang installasjon, irriterende bugs ved spillet, irriterende loading... Er vanvittig skuffet over spillet.. ikke særlig mye spillglede igjen her hos meg. Må si at Doom3 var ett mye mere gjennomført spill, ingen bugs (som jeg kunne oppdage) mye mere spill glede (for meg) Lenke til kommentar
psi0n Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 andesam og Prelude: dere ser begge ut til å ha PSU'er av bra kvalitet. andesam: du sier at bare en av diskene arbeider. men så lenge hardiskene er koblet til strømforsyningen suppleres de jo med strøm. og etter å ha sett på resten av specsa dine anbefaler jeg en ny psu med feks. 400/450 W, gjerne samme merket eller antec/northq. kan ikke garantere at det vil løse noe, men jeg skulle tro at det vil øke stabiliteten en del. Prelude: hmm, ja effekten (ikke strøm ) burde vel holde.. når det gjelder VPU Recover så anbefaler jeg at du slår den av. vanligvis når den restarter GPU'en så klarer den ikke å slå på hardware-aksellerasjonen igjen, som fører til at du uansett blir nødt til å restarte pc'en. dessuten gjør den visstnok pc'en mer ustabil.. ellers anbefaler jeg begge to (og alle andre) å sjekke http://www.tweakguides.com for både HL2 og generell system-tweaking. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 kjørte nettopp en steam update som ikke hjalp en dritt på problemet begynner å bli NFSU tedenser her.. Lenke til kommentar
psi0n Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 kjørte nettopp en steam update som ikke hjalp en dritt på problemetbegynner å bli NFSU tedenser her.. er mulig at du må aktivere den in-game: mat_forcemanagedtextureintohardware "1" vær obs på at den ikke alltid løser problemet, og noen har i tillegg merket en nedgang i fps. men verdt et forsøk.. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Xbitlabs tester også ytelsen til Half-Life 2 på 29 forskjellige prosessorer her: Choosing the Best CPU for Half-Life 2 Since physical modeling sets most of the workload on the central processor during Half-Life 2 gameplay, AMD’s solutions appear the fastest as they have always been known for their high performance in scientific mathematical and physical tasks. These processors appear a way ahead Intel CPUs: Intel’s top processors lose even to the mainstream AMD solutions. Bare i tilfelle noen ikke hadde fått det med seg ennå... Endret 27. november 2004 av snorreh Lenke til kommentar
psi0n Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) hmm, lurer på hvorfor min Celeron 2.6GHz ikke står oppført *tar en titt på snorrehs Generelt heftigste PC* ... Endret 27. november 2004 av psi0n Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Xbitlabs tester også ytelsen til Half-Life 2 på 29 forskjellige prosessorer her: Choosing the Best CPU for Half-Life 2 Since physical modeling sets most of the workload on the central processor during Half-Life 2 gameplay, AMD’s solutions appear the fastest as they have always been known for their high performance in scientific mathematical and physical tasks. These processors appear a way ahead Intel CPUs: Intel’s top processors lose even to the mainstream AMD solutions. Bare i tilfelle noen ikke hadde fått det med seg ennå... Hm... Tilogmed mamma kunne sagt at FX-55 var best for HL2 Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Hmm.. jeg har en XP2800 Barton, og en XP3000 gjorde det veldig bra. tror jeg skal klokke litt før jeg lemper HL2 inn på maskina. bare synd at skjermkortet ikke tåler overklokking (zalman heatpipe u. vifte). Epz. Endret 27. november 2004 av EpziloN Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 EpziloN da kjøper du vifte til den da vøtt Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Half Life 2 fikk betegnelsen verdens beste PC spill på spillmagasinet i kveld! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 og det fortjener det ikke etter min mening Lenke til kommentar
camxer Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har selv samme problem. Her kunne maskinen stå på i flere dager i strekk, spille, idle og alt.. uten at noe som helst hang seg.. Helt til jeg installerte hl2 shitten.. ALT klikker nå.. og når jeg ser at det er flere som er i samme selskap som meg begynner jeg å lure på om hva valve egentlig har drevet med de siste årene.. Irriterende lang installasjon, irriterende bugs ved spillet, irriterende loading... Er vanvittig skuffet over spillet.. ikke særlig mye spillglede igjen her hos meg. Må si at Doom3 var ett mye mere gjennomført spill, ingen bugs (som jeg kunne oppdage) mye mere spill glede (for meg) Det er sant an installasjonen er plagsom, men bugs og lang loade tid er pga. dårlig nedlastning og hardware. Så det du har sagt om HL2 er HELT FEIL siden ikke alle opplever det sånt, og Doom3 er ikke like bra som HL2... langt ifra Lenke til kommentar
camxer Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hmm.. jeg har en XP2800 Barton, og en XP3000 gjorde det veldig bra. tror jeg skal klokke litt før jeg lemper HL2 inn på maskina. bare synd at skjermkortet ikke tåler overklokking (zalman heatpipe u. vifte). Epz. Det hjelper mye å ha et kraftig prosessor . men du trenger og 1GB med minne til å bli kvitt den lange loade tiden. Jeg merket et stort forskjell mellom 2,4GHz og 3,4GHz(maks stabilt oc i HL2) men loadingen var like lang og irriterende. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hmm.. jeg har en XP2800 Barton, og en XP3000 gjorde det veldig bra. tror jeg skal klokke litt før jeg lemper HL2 inn på maskina. bare synd at skjermkortet ikke tåler overklokking (zalman heatpipe u. vifte). Epz. Det hjelper mye å ha et kraftig prosessor . men du trenger og 1GB med minne til å bli kvitt den lange loade tiden. Jeg merket et stort forskjell mellom 2,4GHz og 3,4GHz(maks stabilt oc i HL2) men loadingen var like lang og irriterende. men hjelper 2 gig enda mer? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 og det fortjener det ikke etter min mening Gi en begrunnelse?!?!? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Irriterende lang installasjon, irriterende bugs ved spillet, irriterende loading... Er vanvittig skuffet over spillet.. ikke særlig mye spillglede igjen her hos meg. Har selv merka mye såkalte clipping-bugs der man henger seg fast , er ganske irriterende ja Håper de fikser det snart i en patch... det burde jo vært fiksa før det ble gitt ut spør du meg. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Har endelig rundet spillet selv, og må absolutt si at spillet er utrolig bra, det eneste jeg savner er faktisk noen utfordrende bosser. I mitt syn så får spillet 95%, føler at det ble litt for kort og at noen nivå har kunnet vært litt lengre, savner også litt mer frihet men man kan ikke få alt i pose og sekk. Slutten legger opp til HL3 eller en god ekspansjon, forhåpentligvis så tar det ikke lang tid før vi har den her. Edit: Etter min mening så banker HL2 Doom3 gang på gang på gang og atter en gang til Endret 27. november 2004 av Malvado Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå