simalarion Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Er ingen som skall stoppe deg å mene det-synes selv hl2 er banebrytendet på fler områder og har ingen mistanker med aller 10èrne den får. Største plussen jeg gir til FarCry er den enorme friheten. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg savner alternative knapper funksjonen som var i HL. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Spillet har i alle fall ødlagt nattesøvnen igjen-lenge siden sist - for de som skulle se denne posten i morgen er den halv fem, opp kl 7 jipiii Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Da var jeg ferdig med hl2. Diggbar slutt. Mystisk. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har nå spilt litt, og det er en klar forbedring i forhold til stuttering problemet. Men ikke 100%... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ok, takk til alle som "gadd" svare på mitt forrige spørsmål Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 har noen funnet ruby? gidder ikke å lese gjennom allt.. Lenke til kommentar
psi0n Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ok, takk til alle som "gadd" svare på mitt forrige spørsmål np.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Noen flere som har problemer med at hl2 klikker av og til? Det er nok bare dataen min da. Av og til får jeg bluescreen, av og til bare henger det seg, og etter noe tastatur smashint (ctrl+alt+del, alt+tab osv, noen titalls ganger og "alle tastene på en gang") så kommer jeg ut i windows. Noen ganger klikker det etter en time, av og til etter bare 2 min. Har kjørt memtest (1.11), det fant ikke noen feil, har scanna for virus\spyware. prøvd diverse skjermkort drivere. Er tom for ideer nå, noen som har noen flere? Reinstallerte windows for bare en måned siden eller noe sånn. Har egentlig alltid hatt litt priblemer med at dataen av og til klikker_helt_(!) uten grunn. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ALT for kort spill dessuten var slutten kjiip. Kanskje litt som å banne i kirken, men jeg synes Far-Cry var bedre. Apropos slutten, den var aaaaalt for lett! Du trenger ikke veldig høy IQ for å løse oppgaven! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Noen flere som har problemer med at hl2 klikker av og til? Det er nok bare dataen min da. Av og til får jeg bluescreen, av og til bare henger det seg, og etter noe tastatur smashint (ctrl+alt+del, alt+tab osv, noen titalls ganger og "alle tastene på en gang") så kommer jeg ut i windows. Noen ganger klikker det etter en time, av og til etter bare 2 min. Har kjørt memtest (1.11), det fant ikke noen feil, har scanna for virus\spyware. prøvd diverse skjermkort drivere. Er tom for ideer nå, noen som har noen flere? Reinstallerte windows for bare en måned siden eller noe sånn. Har egentlig alltid hatt litt priblemer med at dataen av og til klikker_helt_(!) uten grunn. du er ikke den eneste. maskinen min kan være litt småsur av og til, men i HL2 så fikk den spysyken først mistenkte jeg at goopen på grafikkortet mitt var gåen (igjen) så kortet ble for varmt, men rens og ny goop hjalp ikke. prøvde forskjellige drivere fra 4.9 til beta 4.12, jo senere version jeg prøvde jo lengre holdt maskinen ut før den trynet, virus sjekk, spyware sjekk, avslutte alt av programmer, memtest, steam validate HL2 resources, defrag av disken.. you name it, jeg har prøvt det meste uten lykke.. Men! nå ser det ut som om jeg har funnet en kur for etter jeg har lekt meg litt med instillingene til HL2 så krasjer maskinen ikke lengre. det jeg gjorde var å legge til dei kommandoene her -heapsize 512000 +map_background none -console -rate 85 i snarveien til HL2 (bemerk, heapsize, sett den til Halvparten av tilgjengelig systeminne. har du 512mb ram, skriv 256000). noe annet jeg gjorde var å lage en autoexec.bat fil (Steam\SteamApps\****\half-life 2\hl2\cfg) med følgende kommandoer: sv_forcepreload 1 cl_forcepreload 1 cl_ragdoll_collide 1 r_lod -2 fps_max 85 de to første er essensielle for probleme (mine) tror jeg, for det tvinger HL2 å laste inn alle teksturer, modeller, lyder osv ved bane-start, for jeg la merke til at maskinen brukte å låse seg/krasje når den skulle hente inn noe nytt (går gjennom en dør, ser rundt ett hjørne og likn). lod øker grafikkvaliteten noe uten å senke ytelsen.. kjekt uansett, med de ekstra instillingene så kan maskinen min kjøre HL2 i timevis uten problemer. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 begynner å lure om konkuransen er bs, når ingen av oss har funnet henne etter over en uke.. Lenke til kommentar
psi0n Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Noen flere som har problemer med at hl2 klikker av og til? Det er nok bare dataen min da. Av og til får jeg bluescreen, av og til bare henger det seg, og etter noe tastatur smashint (ctrl+alt+del, alt+tab osv, noen titalls ganger og "alle tastene på en gang") så kommer jeg ut i windows. Noen ganger klikker det etter en time, av og til etter bare 2 min. Har kjørt memtest (1.11), det fant ikke noen feil, har scanna for virus\spyware. prøvd diverse skjermkort drivere. Er tom for ideer nå, noen som har noen flere? Reinstallerte windows for bare en måned siden eller noe sånn. Har egentlig alltid hatt litt priblemer med at dataen av og til klikker_helt_(!) uten grunn. hvilken strømforsyning har du (merke, watt)? Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 jeg har bestillt HL2 ifra elkjøp over nettet. det jeg lurer på er om jeg vil få detpå ørten CDer eller èn DVD. Epz. Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Heisann! Jeg sliter også med at HL2 krasjer noe voldsomt. Samme gjør også CS Source og NFSU2, etter at jeg fikk installert HL2. Snodige greier. Kan sitte og spille 10 minutt (maks! ofte er det bare et par minutter), så blir skjermen svart i 1 sekund, før jeg så havner ute på skrivebordet igjen. Maskinen har så langt, aldri stoppet opp med bsod. Den ramler bare rett ut i Windows. Blir galen av det. De innstillingene du nevnte Prelude, har jeg kjørt med siden dagen etter jeg fikk spillet, men tror ikke det hjelper noe særlig for meg. Har også kjørt memtest, og har faktisk installert Windows på ny. Men neida.... Men når jeg feks kjører 3dMark, kan den stå på i flere timer uten problemer. Har heller ingen varmeproblemer. I bunn og grunn har jeg en liten anelse om at det kansjke er det sure 9800se kortet i maskinen min som er skylden? Noen andre som kan ha noen teorier? -Jan Ivar- Lenke til kommentar
UAM Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Etter at jeg satt inn 1Gig til med RAM flyter spillet som en drøm. Selv de grafikkinnstilingene som før hadde en stjerne ved "medium" har flyttet seg til "high". Er ingen overdrivelse at dette spillet krever mye minne. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 jeg har bestillt HL2 ifra elkjøp over nettet. det jeg lurer på er om jeg vil få detpå ørten CDer eller èn DVD. Epz. DVD Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ffs, har mekka spillet nå, en gang på medium og en gang på hard.... Når jeg mekka det på medium, så sjekka jeg f**n meg overallt!!!! ruby: Give us a break, would ya? Lenke til kommentar
Serrevx Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Sikkert på inni ei kasse eller no sånt. Hun er ihvertfall ***** så godt gjemt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå