Ostepølsa Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 grafikken ai og fysikkmotoren er kjempe har bare en liten ting å si om grafikken og det er at den var litt kantete hva er det man har anti-aliasing til ? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Selv 2x anti-aliasing hjelper mye. Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 grafikken ai og fysikkmotoren er kjempe har bare en liten ting å si om grafikken og det er at den var litt kantete hva er det man har anti-aliasing til ? Tror han mente at grafikken, bygninger, generellt er kantete. Tydeligvis en del som mener det. selv synes jeg ikke det. Lenke til kommentar
enl Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Noen som har blitt rammet av "The HL2 sickness" da? Et hundretall spillere skal faktisk ha blitt syke etter å ha spilt spillet. En mulig kur er å spise en reisesyketablett en halvtime før spilling Sak på itavisen Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Noen som har blitt rammet av "The HL2 sickness" da? Et hundretall spillere skal faktisk ha blitt syke etter å ha spilt spillet. En mulig kur er å spise en reisesyketablett en halvtime før spilling Sak på itavisen jada, mange her! Er en stor tråd om dette her. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Svarte , jeg kom visst gjennom HL2 allerede .... hva skal jeg finne på nå? Ja jeg vet ... banger hodet i murveggen og funderer over den korte spilletiden og den merkelige avslutningen på spillet Endret 25. november 2004 av frentix Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 lol, jeg har begynt i hard modus jeg, litt vanskeligere:P Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hva med en par runder cs i kveld, er klar jeg Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hva skjer med den nye patchen?SKulle den ikke komme idag? Lenke til kommentar
psi0n Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hva skjer med den nye patchen?SKulle den ikke komme idag? jo.. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 grafikken ai og fysikkmotoren er kjempe har bare en liten ting å si om grafikken og det er at den var litt kantete hva er det man har anti-aliasing til ? Tror han mente at grafikken, bygninger, generellt er kantete. Tydeligvis en del som mener det. selv synes jeg ikke det. ja mente det ta for eksempel store rør man går i de er ikke runde men 10 kantet eller noe hushjørner og andre hjørner er perfekt kant og ingen ting er avrundet er det noen som har sett noen runde eller avrunda ting og ikke ting som ser ut som om de er bygget opp av forholdsvis få polygoner? dette er jo godt laget og skjules i texturen men og det skal litt til for å legge merke til det tror nok at det hjelper mye på svakere maskiner da det ikke krever så mye Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg la faktisk merke til det nå, alt er bygget opp av firkanter alt det som er rundt også. Klarte nettop og fange opp et insekt med gravity gun å skyte den langt av gårde(et dødt et, når jeg holdt det i luften å svingte rundt hang bena å slang), radoll effekten fungerte, noen som har fått til det samme? fikk det bare til med en. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hva skjer med den nye patchen?SKulle den ikke komme idag? Hvor da? Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 http://www.blep.net/hl2stutter/ Lenke til kommentar
psi0n Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hva skjer med den nye patchen?SKulle den ikke komme idag? Hvor da? umm steam så klart.. er godt mulig at den allerede er innstallert, skal gå an å sjekke det med en spesiell kommando i konsollen. husker ikke detaljene, kommer tilbake med mer info så snart jeg finner det.. Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg sier det bare jge dere som spiller / spilte HL2.... den rare slutten gjør meg litt rar men jeg tror det kommer en HL3 jeg azz... eller hva sier dere der ute i såfall så gleder jeg meg allerede Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Den må ha blitt installert, når jeg gikk inn på HL2 update siden var det ingen indikasjoner på at jeg skulle laste ned noe som helst.. Det var en link der som førte til en side som anbefalte meg å laste ned de nyeste driverne til skjermkortet og skru av AA (not!) for å bli kvitt stutteringproblemet! Endret 26. november 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Valve har gått ut med at de har en liten hemmlighet på lager-kan det være noen brett til, drømme Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) tror nok det har noe med mp å gjøre jeg Fremdeles ingen som har funnet Ruby ? Endret 26. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
wotg Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 ALT for kort spill dessuten var slutten kjiip. Kanskje litt som å banne i kirken, men jeg synes Far-Cry var bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå