Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

grafikken ai og fysikkmotoren er kjempe

har bare en liten ting å si om grafikken og det er at den var litt kantete

hva er det man har anti-aliasing til ?

Tror han mente at grafikken, bygninger, generellt er kantete. Tydeligvis en del som mener det. selv synes jeg ikke det. ;)

Lenke til kommentar

grafikken ai og fysikkmotoren er kjempe

har bare en liten ting å si om grafikken og det er at den var litt kantete

hva er det man har anti-aliasing til ?

Tror han mente at grafikken, bygninger, generellt er kantete. Tydeligvis en del som mener det. selv synes jeg ikke det. ;)

ja mente det

ta for eksempel store rør man går i de er ikke runde men 10 kantet eller noe

hushjørner og andre hjørner er perfekt kant og ingen ting er avrundet

er det noen som har sett noen runde eller avrunda ting og ikke ting som ser ut som om de er bygget opp av forholdsvis få polygoner?

dette er jo godt laget og skjules i texturen men og det skal litt til for å legge merke til det

tror nok at det hjelper mye på svakere maskiner da det ikke krever så mye

Lenke til kommentar

Jeg la faktisk merke til det nå, alt er bygget opp av firkanter alt det som er rundt også.

Klarte nettop og fange opp et insekt med gravity gun å skyte den langt av gårde(et dødt et, når jeg holdt det i luften å svingte rundt hang bena å slang), radoll effekten fungerte, noen som har fått til det samme? fikk det bare til med en.

Lenke til kommentar
Hva skjer med den nye patchen?SKulle den ikke komme idag?

Hvor da?

umm steam så klart.. :roll:

er godt mulig at den allerede er innstallert, skal gå an å sjekke det med en spesiell kommando i konsollen. husker ikke detaljene, kommer tilbake med mer info så snart jeg finner det..

Lenke til kommentar

Den må ha blitt installert, når jeg gikk inn på HL2 update siden var det ingen indikasjoner på at jeg skulle laste ned noe som helst.. Det var en link der som førte til en side som anbefalte meg å laste ned de nyeste driverne til skjermkortet :idea: og skru av AA (not!) for å bli kvitt stutteringproblemet!

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...