Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2

Anbefalte innlegg

Ang. "The Half-Life 2 Stuttering Problem":

"We've found a fix for this problem, and we're planning on shipping it no later than tomorrow." -- Erik Johnson, Valve

:w00t:

Vil tro det innebærer at loadingen vil ta mye lengre tid. Virker som problemene er delevis relatert til litt for mye informasjon som skal behandles når du hopper ned, åpner en dør osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ang. "The Half-Life 2 Stuttering Problem":

"We've found a fix for this problem, and we're planning on shipping it no later than tomorrow." -- Erik Johnson, Valve

:w00t:

Vil tro det innebærer at loadingen vil ta mye lengre tid. Virker som problemene er delevis relatert til litt for mye informasjon som skal behandles når du hopper ned, åpner en dør osv.

"I brought up the issue of level loading times with Gary and he mentioned that this is being worked on. I am speculating that the preloading of textures will add to the loading time so this is good news."

tydeligvis holder de på med den saken og.. :!:

Lenke til kommentar

til alle med radeon kort:

forsøk å slå på Truform (eller sette den på Application Preference)

selv tror jeg fps'en min gikk opp, og geometri-kvaliteten også

leste nemlig et sted at source skal være optimisert til å kjøre med Truform..

Lenke til kommentar

gå inn i

Skjerminstillinger -> Innstillinger -> Avansert -> 3D -> Egendefinerte Innstillinger

jeg er ikke 100% sikker mht. navnene ovenfor ettersom jeg selv bruker engelsk versjon av Windows XP.

for de med engelsk versjon er fremgangsmåten følgende:

Display Properties -> Settings -> Advanced -> 3D -> Custom Settings

NB! navnene kan variere litt, avhengig av hvilken driver du bruker

Endret av psi0n
Lenke til kommentar

Da var HL2 rundet tok 14-16 timer.

Må si at jeg var imponert over spillbarhet, grafikk og fysikkmotor. Synes derimot det var en utrolig dårlig historie bak det hele. Man fikk ingen forklaring på starten og forklaringen på slutten kan dere jo tolke selv da dere kommer dit..

Ville gitt spillet en 9/10 med en "anbefales" :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...