Rufati Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ang. "The Half-Life 2 Stuttering Problem": "We've found a fix for this problem, and we're planning on shipping it no later than tomorrow." -- Erik Johnson, Valve Vil tro det innebærer at loadingen vil ta mye lengre tid. Virker som problemene er delevis relatert til litt for mye informasjon som skal behandles når du hopper ned, åpner en dør osv. Lenke til kommentar
psi0n Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ang. "The Half-Life 2 Stuttering Problem": "We've found a fix for this problem, and we're planning on shipping it no later than tomorrow." -- Erik Johnson, Valve Vil tro det innebærer at loadingen vil ta mye lengre tid. Virker som problemene er delevis relatert til litt for mye informasjon som skal behandles når du hopper ned, åpner en dør osv. "I brought up the issue of level loading times with Gary and he mentioned that this is being worked on. I am speculating that the preloading of textures will add to the loading time so this is good news." tydeligvis holder de på med den saken og.. :!: Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hmm, mye rart ute å går nå... Lenke til kommentar
psi0n Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 til alle med radeon kort: forsøk å slå på Truform (eller sette den på Application Preference) selv tror jeg fps'en min gikk opp, og geometri-kvaliteten også leste nemlig et sted at source skal være optimisert til å kjøre med Truform.. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 til alle med radeon kort: forsøk å slå på Truform (eller sette den på Application Preference) selv tror jeg fps'en min gikk opp, og geometri-kvaliteten også leste nemlig et sted at source skal være optimisert til å kjøre med Truform.. To be tested! Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hvor kan jeg slå på Truform da? Lenke til kommentar
psi0n Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) gå inn i Skjerminstillinger -> Innstillinger -> Avansert -> 3D -> Egendefinerte Innstillinger jeg er ikke 100% sikker mht. navnene ovenfor ettersom jeg selv bruker engelsk versjon av Windows XP. for de med engelsk versjon er fremgangsmåten følgende: Display Properties -> Settings -> Advanced -> 3D -> Custom Settings NB! navnene kan variere litt, avhengig av hvilken driver du bruker Endret 23. november 2004 av psi0n Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) fremdeles INGEN som har funnet Ruby ? det er jo litt merkelig mtp hvor mange her som spiller hl2. EN av oss burde ha funnet henne nå, det har gått en uke. jeg har spilt noen brett opp igjen og lett ekstra men enda ikke funnet henne. Endret 23. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hva leter vi etter?, tipper det er et lite bildet siden ingen har funnet henne? Lenke til kommentar
UAM Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 hehe... har dere lest dette? Folk blir vist syke av HL2, staaakar.. Har også opplevd disse symptomene, viktig å ta en pause i ny og ne. Lenke til kommentar
noccy Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Her er en metode man kan bruke for å gjøre hl2 enda litt kortere.. http://home.online.no/~blomfeld/artimages/quick.dem Legg filen i ...\Valve\Steam\SteamApps\[email protected]\half-life 2\hl2\ Start demoen fra console: playdemo quick.dem noccy Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) haha, nice Endret 23. november 2004 av Zaft Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Her er en metode man kan bruke for å gjøre hl2 enda litt kortere.. http://home.online.no/~blomfeld/artimages/quick.dem Legg filen i ...\Valve\Steam\SteamApps\[email protected]\half-life 2\hl2\ Start demoen fra console: playdemo quick.dem noccy Fin den Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Da var HL2 rundet tok 14-16 timer. Må si at jeg var imponert over spillbarhet, grafikk og fysikkmotor. Synes derimot det var en utrolig dårlig historie bak det hele. Man fikk ingen forklaring på starten og forklaringen på slutten kan dere jo tolke selv da dere kommer dit.. Ville gitt spillet en 9/10 med en "anbefales" Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Man fikk ingen forklaring på starten Fordi spillet begynner akkurat der HL slutter. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hva innholder den linken Noccy?? Lenke til kommentar
asad Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Man fikk ingen forklaring på starten Fordi spillet begynner akkurat der HL slutter. Uteom faktum at alt foregår 10 ÅR senere. Lenke til kommentar
noccy Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 en demo (opptak fra spillet) som man kan spille av igjen fra console Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Man fikk ingen forklaring på starten Fordi spillet begynner akkurat der HL slutter. Uteom faktum at alt foregår 10 ÅR senere. Bortsett fra det, ja. Du skjønner hva det går i om du har spilt eneren. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Tror ikke det blir en Spoiler om noen gidder å da seg tid til å forklare slutten på hl1?. Jeg har ikke runnet hl1 å fikk ikke med meg slutten. Noen som kan forklare litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå