Hidden Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Nesten synd jeg ike knipsa et screenshot rett etter at jeg fikk hagla, for jeg fikk inn en fulltreffer når et av beistene jeg traff på var midtveis i lufta i et tigersprang mot meg. Jeg satt med et tåpelig flir lenge etterpå :!: Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ingen som har en console kommando for og stille enten gamma eller brightnes då? har stilt ingame, men er fortsatt for mørkt på den drittskjermen her ;( Last ned powerstrip! Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Vel, da var jeg også igjennom. Pussig det der med Ruby, fortsatt ikke funnet? Å jo, er det bare meg eller synes flere at spillet var litt kort? Burde lage en egen HL2 spoiler tråd for de som er igjennom slik at de kan diskutere ups and downs =) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Haha, fant en liten feil nå.. Hvis du ser nærmere på denen pcen er tydligvis HKet snudd opp ned, LianLI? Endret 22. november 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Vel, da var jeg også igjennom. Pussig det der med Ruby, fortsatt ikke funnet? Å jo, er det bare meg eller synes flere at spillet var litt kort? Burde lage en egen HL2 spoiler tråd for de som er igjennom slik at de kan diskutere ups and downs =) Du er ikke alene om at det er for kort. Har ikke runnet det selv enda, men kommet et stykke føler jeg. Men folka på gamer.no ga 8 av 10 for varighet. Har en liten følelse jeg er snart igjennom jeg og. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Kapittelpversikt http://www.fragland.net/index.php?page=newsitem&nid=9020 Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 hullu ! jeg har ikke spillt half Life 2 enda men lurer på en liten ting, dette krever bare å svare 'Ja' eller 'nei' på. legger slutten i HL2 opp til at det kommer en oppfølger slik som HL gjør ? Epz. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Valve har allerede sakt at det kommer en 3'er. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Valve har allerede sakt at det kommer en 3'er. Etter at jeg leste om varigheten til HL2 så håpet jeg litt på en expansion-pack. Kommer helt sikkert et drøss av disse. Tenker på Blue Shift, Opposing Forces osv. som var etter HL. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 HL2 var alltfor kort, har fullført det jeg og for å si det sånn, jeg var faktisk ikke klar over at jeg sloss mot 'bossen' i spillet før jeg hadde tatt han. plutselig så kom Gman og hentet meg og 'the end' rullet over skjermen og jeg satt der som ett stort spørsmålstegn.. jeg hadde regnet med å møte en eller annen slags vederstyggelighet hvor man måtte sloss med nebb og klør for å klare å ta han, men neida.. jeg døde en eneste gang mot bossen og da greidde jeg å snuble over en kant så jeg datt, reloadet og gikk tok han på andre forsøk. han var rett og slett en pingle som ikke fortjente å være boss.. men men.. vi får håpe på at HL3 (om det kommer) kan gi litt mer motstand på slutten enn HL2 gjorde. Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 hullu ! jeg har ikke spillt half Life 2 enda men lurer på en liten ting, dette krever bare å svare 'Ja' eller 'nei' på. legger slutten i HL2 opp til at det kommer en oppfølger slik som HL gjør ? Epz. JA Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 takk, alt jeg trengte å vite. Epz. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Appropo HL3, kansje alle allerede har lest dette. http://www.techspot.com/vb/topic13122.html Epz. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Haha, fant en liten feil nå.. Hvis du ser nærmere på denen pcen er tydligvis HKet snudd opp ned, LianLI? Hehe... ja kanskje. Litt få kabler ut fra psu`en også Lurer på hva kort som står i ? 6600gt ? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Haha, fant en liten feil nå.. Hvis du ser nærmere på denen pcen er tydligvis HKet snudd opp ned, LianLI? Hehe... ja kanskje. Litt få kabler ut fra psu`en også Lurer på hva kort som står i ? 6600gt ? Tenker meg det er et ATI kort. Iogmed ATI sponser HL2 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Har spilt en uke nå i vanlig tempo (ca 1-2 timer om dagen) og er snart halveis, det føles ikke noe mindre en fecs FarCry.Doom3, castle wolfeinstein osv, men det føles utrolig mye bedre, mulig det er derfor mange synes det er kort. Endret 22. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 hehe... har dere lest dette? Folk blir vist syke av HL2, staaakar.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Har spilt en uke nå i vanlig tempo (ca 1-2 timer om dagen) og er snart halveis, det føles ikke noe mindre en fecs FarCry.Doom3, castle wolfeinstein osv, men det føles utrolig mye bedre, mulig det er derfor mange synes det er kort. Spillt 1 dag jeg da. Fikk det i helga, men har ikke rukket å spille før i dag. Og jeg er halvveis. Så det går fort unna. Tenkte å legge spillet til sides nå og ta resten i morra. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 hehe... har dere lest dette? Folk blir vist syke av HL2, staaakar.. Oj da... Får akkurat de samme symptomene bare ikke så veldig sterke Lenke til kommentar
psi0n Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ang. "The Half-Life 2 Stuttering Problem": "We've found a fix for this problem, and we're planning on shipping it no later than tomorrow." -- Erik Johnson, Valve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå