Citizenx Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Klarte det for 10 minutter siden selv, gleder meg til Half Life 3. Nå ser jeg fram til F.E.A.R. Har ikke funnet Ruby though. Kanskje hun ble spist opp av alle de skumle monsterne Lenke til kommentar
psi0n Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Her er en side med komplett oversikt over fenomenet kalt "The Half-Life 2 Stuttering Problem": http://www.blep.net/hl2stutter/ Valve har gått ut og informert at de jobber med saken, og vi kan forhåpentligvis vente en patch om ikke så lenge. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) syntes det burde komme hl3 til neste høst. source motoren er jo bare genial, og det virker som om den har et veldig stort potensiale. De trenger jo "bare" å finne på en ny histore, lage noen nye baner og monstre og folk... Endret 21. november 2004 av andesam Lenke til kommentar
psi0n Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 "farlig sted å vente på toget g-man.." Lenke til kommentar
Skello Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ingen som har en console kommando for og stille enten gamma eller brightnes då? har stilt ingame, men er fortsatt for mørkt på den drittskjermen her ;( Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ingen som har en console kommando for og stille enten gamma eller brightnes då? har stilt ingame, men er fortsatt for mørkt på den drittskjermen her ;( Har hørt at noen får en form for problemer med gamma med 4.12 beta drivern til ati, hørte værtfall den var noe snakk om det innpå driverheaven.net, det er det eneste jeg kan komme på. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Everything from rocks to trucks obey the laws of fysics My ass... Til og med en ape vet at en eske med kinamat ikke knuser et vindu Iallefall ikke ved å komme borti det Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Kanskje maten var gammel og hard Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 ja:P gman er jo så tynn så sikkert han som ikke har spist opp alt:P Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Hvordan får man opp konsollen? Har aktivert den i options, men finner ikke ut hvilken tast jeg må trykke på... Fant det ut Endret 21. november 2004 av Daemonifuge Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hvordan får man opp konsollen? Har aktivert den i options, men finner ikke ut hvilken tast jeg må trykke på... Fant det ut Bare legg til "-console" på shortcut'en i properties, f.eks: E:\Steam\Steam.exe -applaunch 220 -console Når du går inn i spillet vil konsollen starte, og da skriver du f.eks: bind k toggleconsole Jeg fikk ikke "|" til å virke som konsoll-knapp... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Til dere som lurer på ting anngående HL2 nå, da er det bare å lese fra side 40 til side 45 i denne posten da vil dere garanter får svar på noe av det dere lurer på, så slipper vi gjentagelse av spørsmål. Lenke til kommentar
echo221 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 *lete fort som faen* Tror ikke du trenger å stresse.. Er nesten 1 uke siden nå, og fortsatt har ingen funnet henne. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 tirsdagen blir en lang dag, skal starte hl2 i easy mode og lete som f etter ho, jeg må vinne, lol Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 tirsdagen blir en lang dag, skal starte hl2 i easy mode og lete som f etter ho, jeg må vinne, lol Hva med bare cheate i stedet da? sv_cheats 1 god impulse 101 ch_createjeep Med disse bør du komme raskt frem. kanskje noclip hjelper på litt og Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 tirsdagen blir en lang dag, skal starte hl2 i easy mode og lete som f etter ho, jeg må vinne, lol Er a å finne i alle spillene da? Lenke til kommentar
svennand Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 lasta ned spillet for ett par timer siden (fra valve altså! ingen piratkopi) likte veldig godt at man kunne kjøpe det over nettet. siden ingen butikker er åpne på en søndag :!: men en ting skal sies, folk med dårlige nerver kan ikke spille dette spillet. jeg har dårlige nerver! måtte ofte sette på pause for å roe nervene med en røyk (heldigvis røykerom!) grafikken er virkelig fantastisk, selv om jeg spilte det på en laptop med ati 9700 og derfor måtte skru av alt av aa af og sette oppløsning til 1280x1024 så var spillet fantasisk grafikk på. faktisk mer fornøyd med hl2 grafikken en doom3 grafikken... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 får man bilen ut av vannet, den vill ikke starte og jeg tror jeg skal bruke en kran for å få bilen opp på en brygge, men bilen er for langt unna Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 får man bilen ut av vannet, den vill ikke starte og jeg tror jeg skal bruke en kran for å få bilen opp på en brygge, men bilen er for langt unna Prøvd å skyte bilen opp på land med grav gun? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Prøvdet, men den sitter fast, jeg må starte et kapittel tilbake igjen ser det ut som Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå