Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må dere ha cden inni for å spille hl2 eller source ? :thumbdown:

 

Cs skal være sånn at man ikke trenger å ha en forbanna cd inni pcen konstant....

 

Noen som vet om noe jeg kan gjøre med det?

 

Jeg har prøvd å lage img av cden med Alcohol 120% men det kom feil melding da jeg prøvde å kjøre Source og Hl2...

Lenke til kommentar
Må dere ha cden inni for å spille hl2 eller source ? :thumbdown:

 

Cs skal være sånn at man ikke trenger å ha en forbanna cd inni pcen konstant....

 

Noen som vet om noe jeg kan gjøre med det?

 

Jeg har prøvd å lage img av cden med Alcohol 120% men det kom feil melding da jeg prøvde å kjøre Source og Hl2...

Er ingen cd-sjekk, nei. :) Men spillet må aktiveres over nett når du installerer.

Lenke til kommentar
Som sagt, også siden folk nevner det:

Fysikken er bra, Geomentrien på bretta er fyfy, virker som grafikk motoren ikke er kapabel til å lage noen avanserte former.

Virker som du burde sette deg litt mer inn i hvordan disse tingene fungerer. Grafikk motoren lager ingen verdens ting. Den rendrer det den får beskjed om.

Avanserte former er det spillutviklerne som må lage.

 

Om jeg ber deg å tegne en firkant, så blir det litt feil av andre å klage på deg, og si at du ikke klarer å lage mere avanserte tegninger/former.

 

Jeg skjønner virkelig ikke hva som er så vanskelig med dette. :dontgetit:

Vel, siden utviklerene skryter så mye av sin motor, så er det logisk at de kjører den til det ytterste i sitt første spill med den for å folk til å kjøpe lisens til den, ikke sant?

 

Om det er faktum, og det er dette de greier å presse ut av motoren, så står det heller dårlig til. Motoren har noe med geomentri å gjøre også, hvor mye den takler, tviler på at Doom 1 engine ville taklet det her:)

Lenke til kommentar
Som sagt, også siden folk nevner det:

Fysikken er bra, Geomentrien på bretta er fyfy, virker som grafikk motoren ikke er kapabel til å lage noen avanserte former.

Og isåfall; hvilken geometri skulle vært annerledes ?!

Please gi eksempler.

 

Gordon befinner seg i et område som faktisk ser slik ut som den gjør..

Byggninger pleier å være firkantede..sant? :yes: Thougt so. ;)

 

Chill down okey?!

Det er ikke bare byggninger det er snakk om her, og uansett så er byggningene alt for flate, mange av dem hvertfall, noe er fint.

Lenke til kommentar

noen her som har celeron prosessor, rundt 2.6 GHz, og likevel kjører HL2 flytende? i så fall, vennligst oppgi resten av spesifikasjonene dine (ram, skjermkort, operativsystem + evt. servicepack, skjermkortdrivere hvis ati), og om det alltid har kjørt like flytende - evt. hva du gjorde

 

selv har jeg følgende:

 

Intel Celeron 2.6 GHz PC400 PGA478 128KB (suxx0rs, jeg vet)

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 (igjen suxx0rs)

Asus P4S800 (nja..)

Powercolor Radeon 9800 PRO 128MB DDR (ganske ok)

 

M$ Windows XP Pro SP1

Radeon Omega Drivers 2.5.90 (Catalyst 4.10 Beta)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...